سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است . حکمت را فرا گیر هر چند از منافقان باشد . [نهج البلاغه]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» duff

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

متأسفانه در شبکه های اجتماعی عده ای از بانوان عزیز کشورمان برای خودنمایی و یا شاید هم چشم روی هم چشمی و یا اینکه بگویند از ما زیباتر مخلوقی نیست (که البته همه آن ها دچار خود کم بینی هستند) اقدام به انتشار تصاویر بزک کرده و بی حجاب خود می نمایند.

اما تأسف این قضیه زمانی بیشتر می شود که عده ای از بلهوسان و چشم چرانان زیر عکس هایشان می نویسندعجب دافی و همان بانوی ایرانی با این جمله خوشحال می شود و فکر می کند بسیار زیبا و خوشگل است وتشکر هم می کند.

و باز هم متأسفانه گروه ها و صفحاتی در همین شبکه های اجتماعی با نام های داف درست شده است و در آن اقدام به انتشار تصاویر شمار بسیار زیادی از همین دختران و زنان ایرانی نموده اند و چشم چرانان زیادی اقدام بهلایک کردن و کامنت گذاشتن برای این صفحات و گروه ها می کنند.

اما خواهرم تو میدانی لغت داف ( Duff ) که این روزها بلهوسان و چشم چرانان برای عکس های بزک کرده و بی حجاب شما به کار می برند، یعنی چه و از کجا آمده و مفهوم آن چیست؟

خواهرم تو داف (Duff) نیستی ...

خوب است بدانید یکی از معانی داف ( Duff ) در زبان انگلیسی یعنی سبزى هاى فاسد جنگل!، آیا ارزش بانوینجیب و پاکدامن ایرانی به اندازه سبزی های فاسد جنگل است؟ آیا شما تا اینقدر بی ارزش هستید؟

جالب تر آن است که بدانید داف در زبان آلمانی یعنی بند کفش! و در اروپا برای دختران و زنان فاحشه به کار می رود وحتی در تایلند محلی به نام دافی جایی هست برای زنان روسپی.

و حالا تو ای خواهر من ای ناموس وطن ای نماد بانوی نجیب ایرانی آیا ارزش تو به اندازه بند کفش و سبزی فاسدو فاحشه است؟ آیا تو باید وسیله ای باشی در چشم بلهوسان برای کوچک کردن ارزش زن ایرانی؟ کاش قدر خودت را بهتر میدانستی و اینقدر ارزان خود را برای چشم های هیز به حراج نمی گذاشتی...

پ,ن : دختر سیبی است؛ که باید از درخت سر بلندی چیده شود؛ نه در پای علف های هرز ...!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 93/11/26 :: ساعت 3:30 عصر )
»» پارازیت سرطان زاست یا ماهواره؟

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

پس از حوادث سال 88 شبکه های BBC و VOA مدام از سرطان زا بودن پارازیت های ماهواره ای که توسط جمهوری اسلامی ایران برای جلو گیری از پخش برنامه های آنان ارسال می کند خبر دادند.

این جنگ روانی توسط شبکه های BBC و VOA شکل گرفت به دلیل نبود آگاهی و آمار درست در نزد مردم موفق شد تا اذهان خیلی از مردم ایران را نسبت به سرطان زا بودن پارازیت حساس کند تاجایی که بعد از فوت خواننده جوان مرتضی پاشایی بر اثر سرطان این جنگ روانی تشدید شده است.

 پارازیت سرطان زاست یا ماهواره؟

 کشورهایی که از پارازیت استفاده می کنند :

سوال ما این است اگر پارازیت سرطان زاست چرا کشورهایی از جمله انگلیس، اسرائیل،آلمان، آمریکا، استرالیا، چین، هند و ... از پارازیت های ماهواره ای استفاده می کنند و کسی هم صدایش در نمی آید ولی وقتی در ایران استفاده می شود اولین کشورهایی که بوق در کرنا می کند انگلیس و آمریکا و اسرائیلهستند؟

به عنوان مثال در طول وقایع مربوط به موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانهارسال پارازیت و اختلال در شبکه‌های جهانی ایران مانند پرس‌تی‌وی، سحر2، العالم و حتی جام‌جم آشکارا توسط اسرائیل و آمریکا در دستور کار قرار گرفت.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید


 روش ارسال پارازیت :

به طور کلی دامنه فرکانس امواج ماهواره‌های تلویزیونی KHz 100-9 است. برای ایجاد اختلال در این محدوده 2 راه وجود دارد؛ پارازیت نوع اول پارازیتی است که روی فرستنده ارسال می‌شود و تاثیری بر جامعه هدف ندارد.

اما نوع دوم، پارازیت‌های محلی هستند که به آن پارازیت‌های افقی نیز گفته می‌شود. این امواج توسط دستگاه‌های فرستنده مایکروویو که روی دکل‌ها و مناطق مرتفع و بلند نصب می‌شوند، ارسال می‌شود. به طور معمول برای ایجاد اختلال در دریافت یک فرکانس خاص یا یک محدوده باید قدرت امواج ارسالی افقی برابر یا بیشتر از دامنه اولیه باشد. پس حتی اگر طبق شایعات موجود، فرکانس دستگاه جمر یا پارازیت‌ساز هزار برابر دامنه عنوان شده باشد فارغ از غیرمنطقی بودنموضوع میزان تشعشع برابر با 9 تا 100 مگاهرتز محاسبه می‌شود.

 طبق استانداردهای مرکز جهانی محافظت در برابر تشعشع که هر ساله در گزارش سالانه خود محدوده مجاز فرکانس امواج غیریونیزان اعم از آنتن‌های موبایل، آنتن‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای، سیستم‌های اختلال امواج و حتی میزان تشعشع دریافتی از خورشید در هر منطقه را تعیین می‌کند حد مجاز دریافت تشعشع در محدودهGHz 300- 0  عادی تعیین شده است یعنی دریافت تشعشع تا میزان تعیین شده، طبق مطالعات فعلی؛ برای سلامتی انسان در درازمدتخطرآفرین تشخیص داده نشده است.

 

طرح چند سؤال:

1- همانطور که مشخص شد امواج پارازیت در ارتفاع مشخص از زمین و به صورت افقی ارسال می شوند در صورتی که امواج ماهواره به صورت عمودی به دیش های ماهواره برخورد می کنند. و بخاطر حالت این دیش ها و ایجاد کانون برای امواجکه بر شدت برخورد امواج می افزاید، و اگر پارازیت سرطان زاست آیا شدت امواج ماهواره سرطان زا تر از پارازیت ها نیست؟

2- یکی از عوامل سرطان زا در دنیا و در ایران مصرف مشروباط الکی است. همان چیزی که به یکی از پرطرفدار ترین محصولات تبلیغاتی در کانال های ماهواره تبدیل شده است و باعث شده تا اقلب افرادی که در منزل خود از ماهواره استفاده کنند بر اثر تبلیغات های فراوان به استفاده از مشروباط الکلی روی بیاورند. آیا این نوع سرطان هم بر اثر پارازیت است یا ابر اثر استفاده از ماهواره؟

3- بر اثر تماشا و تبلیغات های ماهواره امروزه بسیاری از بانوان ایرانی تمایل بهبرنزه کردن پوست بدن خود دارند. UVA عامل اصلی برنزه شدن پوست است ، در واقع سالن های برنزه کردن پوست از این امواج استفاده می کنند. میزان اشعه UVA در سالن های برنزه ، 12 بار بیشتر از نور خورشید است. تحقیقات نشان می دهند کسانی که از سالنهای برنزه سازی استفاده می کنند 5/2 بار بیشتر از سایرین مبتلا به  SCC و 5/1 بار بیشتر به BCC مبتلا می شوند و استفاده از سالن های برنزه از سنین جوانی ، خطر نوع دیگری از سرطان پوست (ملانوما) را تا %75 افزایش می دهد. آیا این نوع سرطان هم بر اثر پارازیت است یا ابر اثر استفاده از ماهواره؟

4- تبلیغات شبکه های ماهواره ای منجر به افزایش مصرف دخانیات در میان جوانان ایرانی شده است و در این بین مصرف قلیان شتاب بیشتری دارد. این در حالیست که قلیان دارای 4000 ماده سمی و 70 ماده سرطان زا است که 66 درصد برونشیت و سرطان ریه، 12 درصد بیماری‌های قلبی و عروقی و 38 درصد بیماری‌های حاد تنفسی در جهان ناشی از مصرف قلیان می باشد.  آیااین نوع سرطان هم بر اثر پارازیت است یا ابر اثر استفاده از ماهواره؟

5- شبکه های ماهواره ازجمله شبکه های فارسی زبانی مانند من و تو همواره مردم را به مصرف گوشت خوک تشویق می کنند و با ساخت برنامه هایی همچونبفرمایید شام به مردم ایران می گویند که مصرف گوشت خوک بسیار لذت بخش است. این در حالیست که طی پژوهش های شکل گرفته در جهان، گوشت خوکمیزان احتمال ابتلا به سرطان را تا 10 درصد افزایش می دهد. آیا این نوع سرطان هم بر اثر پارازیت است یا ابر اثر استفاده از ماهواره؟

6- مصرف مواد آرایشی که توسط ماهواره تبلیغ می شود امروزه توسط خیلی از بانوانی که به تماشای برنامه های ماهواره می پردازند بسیار رشد داشته است. این در حالیست که اکثر مواد آرایشی دارای بیش از 7 نوع ماده سرطان زا نظیر Phthalates، Formaldehyde ،Paraben ، Oxybenzone ، Surfactant ،Butylated Hydroxyanisole و fragranc می باشند. آیا این نوع سرطان هم بر اثر پارازیت است یا بر اثر استفاده از ماهواره؟

پ,ن : ما عاشق ایران و ایرانی های عزیز هستیم و آرزوی سلامتی برای همه هموطنان را داریم. امیدواریم با فرهنگ سازی درست جلوی نابودی نسل ایران را بگیریم. از یاد نبریم بنزین های نا مرغوب نیز یکی از عوامل سرطان زاست که با رعایت اصول ترافیکی و استفاده از سوخت های پاک می توانیم سهم بسزایی درکاهش ابتلا به سرطان در کشور داشته باشیم.


:: مطالب مشابه : روشنگری - تهاجم فرهنگی - جنگ نرم


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 93/11/26 :: ساعت 3:7 عصر )
»» گزارش/ کالای ایرانی کد ندارد - 2

گزارش/ کالای ایرانی کد ندارد - 2

 آقای وزیر! آیا اظهارات شما در غیرکارشناسانه خواندن «ایران کد» قابل توجیه است؟

نعمت زاده در حالی در توجیه لغو طرح ایران کد از آن دبه عنوان طرحی غیر کارشناسانه یاد کرد که در سال 1386 کارگروهی کارشناسی برای بررسی کدینگ مشترک کالا تشکیل شده و آن لزوم وجود کدینگ مشترک مورد توافق تمامی نمایندگان قرار گرفته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ کدینگ اقلام کالا، یکی از زیر بناهای اصلی برقراری انضباط مالی و شفافیت است که با رصد و ردیابی عملیات و معاملات در سطح کشور مانعی بر سر راه قاچاق کالا می‌باشد، اما دولت یازدهم با حذف ایران کد راه برای فعالیت‌های غیرمولد نظیر قاچاق کالاها و خدمات، رواج دلالی، احتکار و دامن زدن به بازار داخل هموار کرد تا خواسته یا ناخواسته در جهت منافع گروه‌های فعال در بخش غیرمولد کشور یا همان دلالان گام بردارد.

 

به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده 97 قانون تجارت الکترونیکی مصوب 1382 ، وزارت بازرگانی موظف شده نسبت به ایجاد نظام ملی طبقه بندی کالا و خدمات شناسه کالا و خدمات ( شامل تامین و توسعه بستر اطلاعاتی زنجیره تامین ملی کالا، استانداردها، روش‌ها، ابزار و دستورالعمل‌های طبقه بندی و کدگذاری کالا جهت دستیابی به زبان مشترک ملی کالا و اطلاعات پایگاه مرکزی داده‌ها و نیز تامین‌ساز و کار لازم برای طبقه‌بندی و کد‌گذاری خدمات برای رسیدن به درگاه - پرتال - اطلاع رسانی ملی کالا و خدمات ) اقدام نماید.

 

سرانجام این طرح پیشنهادی توسط مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران به هیات وزیران ارائه و در نامه شماره 116225 / ت / 35818 ه مورخ 12 / 9 / 1385 به تصویب رسید و اجرای آن به مرکز ملی شماره‌گذاری کالا  و خدمات ایران ابلاغ شد اما در کمتر از 9 سال با روی کار آمدن دولت یازدهم از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت این دولت به چالش کشیده و منتفی اعلام شد.

 

بر این اساس محمدرضا نعمت زاده اوایل مهر ماه سال 92  در انتقاد از ایران کد، این طرح را افزایش دهنده بروکراسی اداری عنوان کرده و سرانجام پس از بیان چند اظهار نظر متفاوت در روزهای نخست آبان ماه، آب پاکی را بر روی سیستم ایران کد ریخت و از توقف این سیستم خبر داد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت در توضیح لغو ایران کد گفت: این طرح را برای کالاهای اولویت 10 ، باقی مانده در گمرکات لغو کردیم، اما در زمان حاضر از لحظه ثبت سفارش برای کلیه کالاها الزام دریافت ایران کد برداشته شده است.

 

نعمت‌زاده در اظهارات خود از طرح ایران کد به عنوان طرحی کارشناسی نشده یاد کرده و اظهار داشت: ایران کد برای گمرک ایران مشکلات زیادی ایجاد کرده است. باعث ایجاد بروکراسی در گمرکات شده است. تصمیم گرفتیم و در حال جمع کردن ایران کد هستیم. 

 

این اظهارات در حالی است که در سال 1386 کارگروهی کارشناسی متشکل از نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت اطلاعات جهت بررسی کدینگ مشترک کالا برگزار شد که در آن وجود کدینگ مشترک در سطح قلم کالا جهت پاسخگویی به نیازهای مختلف دستگاه های متولی و ایجاد زبان مشترک بین سامانه های اطلاعات جهت مدیریت فرآیند بین دستگاه ها در زنجیره تامین کالا مشتمل بر تولید، تجارت، حمل، انبارش، توزیع، عرضه و معامله کالا مورد توافق تمامی نمایندگان قرار گرفت.

 

صورت جلسه کارگروه کارشناسی بررسی کدینگ مشترک کالا

 

به منظور بررسی ابعاد عملیاتی آئین نامه اجرایی نظام ملی طبقه بندی و خدمات شناسه کالا و خدمات مصوب هیئت محترم وزیران (شماره 18596/ت 37179 ک مورخ 11/2/1386) جلسات متعددی توسط کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت اطلاعات برگزار شد که اهم نتایج آن به شرح زیر تقدیم می گردد.

 

1.نیاز به وجود کدینگ مشترک در سطح قلم کالا جهت پاسخگویی به نیازهای مختلف دستگاه های متولی و ایجاد زبان مشترک بین سامانه های اطلاعات جهت مدیریت فرآیند بین دستگاه ها در زنجیره تامین کالا مشتمل بر تولید، تجارت، حمل، انبارش، توزیع، عرضه و معامله کالا، مورد توافق همه نمایندگان قرار گرفت. کدینگ مذکور بایستی بتواند پاسخگوی نیازهای دستگاه های متولی به شرح زیر باشد:

 

- توانایی در برقراری ارتباط بین دستگاه ها مخصوصا برگشت اطلاعات در فرآیندهای تجاری. 
- امکان تشخیص مجوزهای لازم برای تولید، واردات و صادرات کالا.
- در بر گرفتن کل فرآیندهای تولیدی و تجاری و همچنین خدمات با حداکثر سرعت و حداقل هزینه. 
- توانایی ارتباط با کشورهای دیگر.
- توان پاسخگویی به حساسیت های همچون تخصیص یارانه ها و ارز سیستم بانکی.
- رهگیری مالکیتی و مکانی کالا. 

 

2. پس از بررسی کارشناسان حاضر در جلسه، معین گردید کدینگ مذکور، بایستی مرکب از دو بخش اصلی طبقه بندی و الگوی وصف باشد و در نتیجه سه گزینه به عنوان کدینگ مشترک به شرح زیر طرح گردید:

1-2. توسعه کدHS 
2-2. ترکیب کد HS به عنوان بخش طبقه بندی و چند رقم به عنوان الگوی وصف.
3-2. استفاده از ایران کد اصلاح شده.

 

گزینه اول، با توجه به بررسی ها صورت گرفته و نظر دفتر تعیین تعرفه گمرک جمهوری اسلامی ایران، توسعه کد HS بدون الگوی وصف توانایی پاسخگویی به نیازهای اشاره شده را نخواهد داشت. 

 

گزینه دوم، بررسی واجرای این روش نیازمند طراحی الگوی وصف متناسب با هر ردیف تعرفه HS می باشد که در کوتاه مدت قابلیت اجرایی ندارد لذا مقرر گردید این مهم در دستور کار آتی این کمیته قرار گیرد. 

 

گزینه سوم، با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط کارگروه به دلایل زیر اصلاح و بازنگری ایران کد و مکانیزم تخصیص و اجرای آن مورد توافق اکثریت اعضاء قرار گرفت. 

 

- سازگاری بخش «طبقه بندی» کد با بخش «الگوی وصف» آن 
- قابلیت اجرایی در کوتاه ترین زمان ممکن و کاهش تبعات منفی حاصل از فقدان کد مشترک در پاسخگویی به نیازهای مطرح شده و آیین نامه های موجود 
- انطباق زیرساخت های فنی موجود با گزینه ای پیشنهادی 
- توجه به الزامات قانونی موجود 

 

3- ضرورت اجرای گزینه منتخب کارگروه به عنوان کدینگ مشترک برای ارتباطات بین سازمانی دستگاه های متولی، مطابق مصوبات جاری هیأت محترم وزیران مورد توافق قرار گرفت و دستورالعمل اصلاحی مربوطه ذیل آیین نامه مورد اشاره، توسط همین کارگروه تهیه و برای ابلاغ و اجرا، در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار خواهد گرفت. 

 

4- کارگروه موظف گردید به طور دوره ای به پیشنهاد رئیس کارگروه ترجیحاً در سه ماه اول هر ماه یک بار و بعد از آن هر سه ماه یکبار، ضمن بررسی اجرای دستورالعمل، نسبت به ارائه پیشنهاد جهت اصلاح و بهبود ساز و کارهای آن اقدام نماید.

 

تصاویر

 

 

حال با وجود توافق همگان بر لزوم اجرای طرح کدینگ مشنرک کالا آیا باز هم می‌توان ادعا کرد که ایران کد یک طرح غیرکارشناسی شده و بیهوده بوده است کهعلاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای گمرک ایران،  باعث ایجاد بروکراسی در گمرکات شده است؟ آیا باز هم می‌توان با این سخنان لغو این طرح ارزشمند را توجیه کرد؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 93/11/26 :: ساعت 12:27 عصر )
»» رسایی خطاب به ترکان: شما پیش قدم شوید

در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» مطرح شد

 رسایی خطاب به ترکان: شما پیش قدم شوید/ متهم اصلی در ستاد روحانی، به دادگاه احضار شده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای صورت گرفته در مورد آقای ترکان نبوده است و آن فردی که مسئله در موردش مطرح شد همچنان سکوت اختیار کرده است و خودش می‌داند که چه زمانی به دادگاه احضار شده است.

حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، در پاسخ به اینکه آنچه درباره کمک 5 میلیاردی بابک زنجانی به ستاد  انتخاباتی رئیس جمهور وقت گفته بودید، توسط اکبر ترکان قام مقام ستاد مذکور تکذیب شد، اظهار داشت: ادعای صورت گرفته در مورد آقای ترکان نبوده است و آن فردی که مسئله در موردش مطرح شد همچنان سکوت اختیار کرده است و خودش می‌داند که چه زمانی به دادگاه احضار شده است لذا آن کسی که باید در حال حاضر باید پاسخگو باشد، فرد دیگری است.

 

وی ادامه داد: آقای ترکان گفتند که ما فعلا منابع ستادهایمان را اعلام نمی‌کنیم چرا که باید اول دیگران پیش قدم شوند تا ما بعد اعلام کنیم توصیه من به وی این است که شما پیش قدم شوید و اول اعلام کنید تا سایرین نیز ملزم به این کار شوند.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا در این رابطه پرونده‌ای در قوه قضاییه تشکیل شده است یا خیر؟ تصریح کرد: فعلا قصد ندارم از این بیشتر صحبت کنم در واقع همان چیزی که گفتم کافی است تا زمانی که نفر اصلی حرف بزند.

 

رسایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این کمک به شخص بوده یا به ستاد حجت الاسلام روحانی، خاطر نشان کرد: همان قدری که گفتم کافی است تا زمانی که نفر اصلی حرف بزند هنگامی که  وی صحبت کرد بنده نیز مابقی حرف‌هایم را می‌گویم.

 

شایان ذکر است که اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، ضمن تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه بابک زنجانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری «کمک 5/000/000/000 تومانی» به ستاد انتخابات حسن روحانی کرده است، اظهار داشت: این حرف‌ها به هیچ وجه صحت ندارد.

 

همچنین محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته تبلیغات حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی  در این‌باره سخنی نگفت و هنگامی که با اصرار خبرنگار ما مواجه شد گفت: در اینباره نمی‌خواهم صحبتی کنم. دلایل شخصی دارم.

 

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما که دلیل سکوتش را پرسید؟ افزود: خبرنگار که نمی‌تواند در این مورد سوال کند شما بروید از همان‌هایی که آنجا بوده‌اند، سوال کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 93/11/26 :: ساعت 12:24 عصر )
»» با گوشی و تبلت کهنه خود چه کنیم؟

با گوشی و تبلت کهنه خود چه کنیم؟

 

سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: در هنگام خرید و فروش اجناس دست دوم و کارکرده به خصوص گوشی ها و تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید فقط به delete کردن اطلاعات خود بسنده نکنید زیرا این اطلاعات به راحتی قابل ریکاوری خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) سرگرد حمید کیانی گفت: متاسفانه هر روزه شاهد انتشار و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران در فضای مجازی هستیم؛ این روند به علت سهل انگاری و عدم رعایت نکات امنیتی جزیی از سوی کاربران روز به روز در حال افزایش است.
 
او یکی از مهمترین علل اصلی سوءاستفاده های اینترنتی را دسترسی آسان سودجویان سایبری به اطلاعات با ارزش قربانیان دانست و گفت: سهل انگاری کاربران مهمترین عامل در بروز اتفاقات ناگوار و انتشار اطلاعات شخصی و خصوصی افراد در فضای مجازی است.
 
او رمز نگاری را راهکاری مناسب جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات بر شمرد و گفت: رمزنگاری قابلیتی است که امنیت اطلاعات را تا حد زیادی تضمین می کند؛ در این حالت تنها کسی که به اطلاعات دسترسی دارد و می تواند اطلاعات رمز شده را استخراج کند که کلید رمز (رمز عبور) را داشته باشد.
 
پس استفاده از رمزهای عبور پیچیده و پیشرفته می تواند اطلاعات خصوصی و مهم ما را از گزند و دسترسی مجرمان سایبری حفظ کند.
 
این کارشناس یکی دیگر از روش های سوءاستفاده مجرمان سایبری را بازیابی اطلاعات از تجهیزات خریداری شده دانست و گفت: در حال حاضر خرید و فروش اجناس دست دوم و کارکرده به خصوص گوشی ها و تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید بسیار رواج پیدا کرده است؛ در این حالت فروشندگان فقط اطلاعات خود را از روی گوشی delete می کنند غافل از اینکه این اطلاعات به راحتی قابل ریکاوری خواهند بود و زمینه را برای سوءاستفاده فراهم می آورند.
 
او به فروشندگان این دستگاه ها توصیه کرد: قبل از فروش حتماً دستگاه خود را به حالت تنظیمات کارخانه ای(Factory Reset) برگردانند. هرچند در برخی از دستگاه ها بعد از ریست کارخانه ای تمام اطلاعات موجود در حافظه دستگاه پاک نمی شود و فقط از دسترس ظاهری خارج می شوند اما اگر اطلاعات ما دارای رمز عبور باشند امکان دسترسی مجرمان سایبری به این اطلاعات بسیار محدود و سخت می شود.
 
سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: استفاده از حافظه های جانبی مثل رم و مموری در تبلت ها، لپ تاب ها و گوشی های اندروید می تواند به ما کمک کند که اطلاعات ارزشمند و خصوصی خود را بر روی حافظه های جانبی ذخیره کنیم و در موقع فروش حافظه جانبی را برای خود نگهداریم.
 
او ادامه داد: بنابراین ذخیره فایل های ارزشمند و خصوصی بر روی حافظه های جانبی البته به صورت رمز و کد شده به ما کمک می کند تا اطلاعات خصوصی کمتری بر روی گوشی ها و تبلت ها یا لپ تاب ها داشته باشیم و حافظه اصلی ما برای مابقی کار های عمومی مورد استفاده می شود.
 
سرگرد کیانی کارشناس جرائم سایبری پلیس فتا با اشاره به آدرس سایت و ایمیل پلیس فتا آن را دریچه ارتباطی با شهروندان خواند و گفت: پلیس فتا از هموطنان درخواست می کند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی گزارش نمایند.

 

کد خبر:216224 -



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 93/11/20 :: ساعت 12:11 عصر )
»» سخنرانی دکتر جلیلی در جمع مردم جنوب غرب تهران در مسجد ابوذر

سخنرانی دکتر جلیلی در جمع مردم جنوب غرب تهران در مسجد ابوذر/
نخست وزیر ایتالیا گفت انقلاب شما در کنار مقاومت ایران را به پیشرفت هم رساند / قیام های اخیر منطقه ناکام شد چون استکبار را هدف قرار ندادند/ امریکا می‎گوید هسته‎ای مسئله اولیه است و مسائلی دیگری هم پیش روی ماست

 

گروه سیاسی – رجانیوز: دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع ابوذر سخنرانی کرد با بیان این که انقلاب اسلامی اجابت مردم به دعوت خدا بود، اظهار داشت: در طول تاریخ مستکبران صاحب قدرت همواره از این نگران بودند که قدرت و مسیر غلط‏شان که بر مبنای آن حکمرانی می‏ کردند توسط افرادی از بین برود.

به گزارش رجانیوز، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورایعالی امنیت ملی، با استناد به قرآن کریم، افزود: فرعون می‏دانست که اگر موسی پیدا شود، نظام استکباری‏ اش درهم خواهد شکست؛ همه فرعون‏ها، در همه دوران‏ها این مسئله را دنبال می‏کردند.

جلیلی تأکید کرد: زمانی که پدیده مبارک انقلاب در ایران شکل گرفت،فرعون‏ های زمان از ده‏ها سال قبل مانع از شکل‏گیری موسی شده بودند.

دبیر سابق شورای امنیت ملی گفت: غرب از ابتدای قرن بیستم حرکت سنگین و فراگیری را در جهان اسلام شروع کرد تا مبادا موسایی به وجود بیاید و منافع آن‏ها را از بین ببرد.

جلیلی اظهار داشت:البته در سال 57 افرادی هم به ظهور موسی امیدوار بودند؛ غربی‏ها به خیال خودشان تصور می‏کردند که در جلوگیری از رویش چنین مولودی موفق شده‏اند و بابت همین مسئله بسیار خوشحال بودند.

وی افزود: تعابیری که غربی‏ها درباره ایران و در منطقه استفاده می‏ کردند، تعابیری همچون “جزیره ثبات” و “ژاندارم منطقه” بود. در سال 56 رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران آمد و گفت که ایران امروز در منطقه برای ما تبدیل به جزیره ثبات شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: عظمت دهه فجر در تولد موسایی بود که دیگر نگفت شاه صرفاً باید برود و حمله بعدی خود را متوجه رأس استکبار کرد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: در همین راستا امام خمینی (ره) به تسخیر لانه جاسوسی که در سال 58 به وقوع پیوست، عنوان انقلابی جلوتر از انقلاب اول را نسبت دادند.

وی با اشاره به این که حضرت امام خمینی (ره) متوجه شدند که فرعون اصلی چه کسی است، گفت: در سالیان اخیر، حرکت‏ های انقلابی در کشورهایی همچون مصر و لیبی شکل گرفت اما به دلیل این که آن‏ها رأس استکبار را هدف قرار نداده و دچار اشتباه در تحلیل شده بودند، شاهد بودیم که در نهایت فرجام انقلاب‏هایشان به چه نقطه‏ ای منجر شد.



جلیلی تأکید کرد: هر زمان که پیامبران حرکتی را آغاز کردند، شیاطین در مقابل آرمان‏ های آن‏ها ایستادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهاراتش به صحبت‏ های نخست وزیر اسبق ایتالیا اشاره و در همین باره گفت: نخست وزیر اسبق ایتالیا که نظریه‏ پرداز توسعه و استاد دانشگاه به حساب می ‏آید در دیداری که با من در تهران داشت، گفت که اهمیت انقلاب‏تان در این است که شما علاوه بر مقاومت، موفق به پیشرفت هم شده‏اید.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان این که مردم سالاری دینی در ایران با دموکراسی در غرب متفاوت است، گفت: در ایران و در یک محله ما شاهد تقدیم چهار هزار شهید به انقلاب هستیم؛ قرآن کریم می‏ گوید که به این چهار هزار شهید عنوان مرده را اطلاق نکنید؛ کشورهای غربی از همین مسئله نگرانند و آن‏ها را متوجه مولودی می ‏کند که برای مقابله با آن با تمام توان به میدان خواهند آمد. غرب می‏داند که به برکت انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی در ایران حاصل شده است.


وی در ادامه افزود: تحلیل گران غربی فهمیده‏اند که قدرت ایران قابل انکار نیست و ایران بدل به قدرت منطقه‏ ای شده است که می‏ تواند موفقیت ‏های بزرگ را رقم بزند. 

جلیلی تأکید کرد: آیا واقعاً برای شش قدرت دنیا که خودشان صدها کلاهک هسته‏ ای دارند مهم است که یک کشوری همچون ایران چند سانتریفیوژ آن هم تحت نظارت آژانس داشته باشد؟ آیا آن‏ها نگران همین چند سانتریفیوژ هستند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آن‏ها می ‏دانند که قضیه چند سانتریفیوژ مطرح نیست، بلکه موضوع دفاع یک ملت از حقوق حقه خویش است.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در اظهاراتش گفت: در دهه فجر، همه قدرت‏های جهان اراده کرده بودند که شاه در ایران بماند و ملت اراده کرد که شاه برود و در نهایت دیدیم که شاه رفت و اراده ملت پیروز شد.

وی تأکید کرد: در دفاع مقدس پشتیبان صدام همین کشورهایی هستند که امروز در ردیف تحریم‏ کنندگان ایران قرار دارند؛ اما شما ببینید که صدام کجاست و ملت ایران در چه جایگاهی قرار دارد.

جلیلی با ذکر این مطلب که انقلاب اسلامی ایران علاوه بر پیروزی توانسته تکثیر نیز بشود، گفت: امروز حزب الله در لبنان از حقوق خود دفاع می‏ کند و در دهان رژیم صهیونیستی می ‏زند اکنون این رژیم نمی ‏تواند حرف بزند، چرا رژیم صهیونیستی در مقابل این تودهنی خفه شده است؟ این غیر این است که یک قدرتی ظهور کرده که فرعون و همه حامیان فرعون باید در برابر آن زانو بزنند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این رژیم صهیونیستی همان رژیمی است که اگر اراده می‏ کرد صحرای سینا را به اشغال خود در می آورد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که گزینه نظامی اولین گزینه دشمن است، اظهار داشت: غرب می‏داند که اگر جنگی شکل بگیرد پیروزی با انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که ایران توانسته است با وجود همه تحریم‏ها و با اراده خود هسته ‏ای شود، ابراز کرد: در جریان هسته‏ ای شدن ایران، همین جوانان و دانشمندان پیروز شدند؛ غربی ‏ها بیشتر از غنی ‏سازی، نگران چند دانشمندانی هستند که جان خود را در این راه فدا کردند.

جلیلی با عنوان این نکته که عزت ملت ایران محصول اندیشه ناب محمدی(ص) است که امام خمینی (ره) به همراه ملت برای ما به ارمغان آورده است، گفت: غرب می‏ داند که با گزینه‏ های روی میز و زور نمی‏ تواند در برابر ملت ما ایستادگی کند.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهاراتش و با بیان این که اسلام آمریکا که در دو قالب کار خود را پیش می‏ برد، گفت: اسلام لیبرال، اصل مبارزه را زیر سوال می ‏برد و با بزرگ نشان دادن هزینه‏ های مبارزه در پی آن است که اثر مثبتی که به خاطر مبارزه برای ملت ما حادث شده است را کنار بگذارد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان این که هدف دیگر اسلام امریکایی انحراف در مبارزه است، گفت: اسلام امریکایی اگر نتواسته اصل مبارزه را از بین ببرد، در پی آن است که تحت عنوان اسلام تکفیری در مبارزه انحراف ایجاد کند. جنگ میان شیعه و سنی و عرب و عجم از جمله این انحرافات است.

وی با بیان این که باید نسبت به هدف و برنامه‏های دشمن هشیار بود، گفت: مقامات گستاخ امریکایی می‏گویند که موضوع هسته ‏ای تازه مسئله اولیه است و مسائل دیگری پیش روی ما قرار دارد.

جلیلی با اشاره به این مطلب که مردم باید خیمه شب‏ بازی‏ های میان اوباما و کنگره را درک کنند، گفت: اعلام زور و فشار، انکار حقوق یک ملت و فقدان منطق در طرف مقابل از کجا نشأت می ‏گیرد؟ همین که غربی‏ ها در داشتن اهرم فشار خود تأکید می ‏کنند یعنی منطق ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که نترسیدن از دشمن باعث است که سحر تحریم‏ها کارساز نشود، گفت: ما اگر می‏گویم شهدا زنده ‏اند و نمرده‏ اند، این عین عبارت قرآن است، نترسیدن از دشمن در مقابل حربه شیطان که ترسیدن است، قرار دارد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در ادامه اظهاراتش و با استناد به تحلیل‏ های یک نویسنده مصری گفت: یک نویسنده مصری در تحلیل ‏های خود می‏ گوید که ما چند ماه قبل از پیروزی انقلاب در ایران، با امضای قرارداد” کمپ دیوید” متحد آمریکا شدیم و ایران در مقابل آمریکا قرار گرفت و امروز ما می‏ بینیم که در مصر دو میلیون نفر در قبرستان‏ها می‏ خوابند و ایران به فضا موشک ارسال می‏ کند.

وی گریزی هم به حوادث و فتنه به وجود آمده در سال 88 زد و گفت: ولی فقیه اجازه نمی‏ دهد که رأی مردم وتو شود؛ در ایران الگوی جدیدی در حال شکل گرفتن است؛ امروز اسلام ناب محمدی که در ولایت مطلقه فقیه تجسم دارد در حال ظهور پیدا کردن است.



جلیلی با بیان این که دهه فجر یک کار تشریفاتی نیست، بلکه یک کار حقیقی است، گفت: امروز انقلاب ما در سالگرد 36 سالگی خود و با همه موفقیت‏ها و دستاوردهایی که داشته، بدل به جوانی برومند شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که رمز موفقیت ما ایمان و وحدت حول ولایت فقیه بوده است، تأکید کرد: دشمن می ‏خواهد که ایمان و وحدت ما را نشانه بگیرد؛ تجربه 36 ساله انقلاب اسلامی نشان می‏ دهد که ما هر چقدر به اسلام ناب محمدی نزدیک شده‏ایم توانسته‏ ایم موفقیت‏ های بزرگ را رقم بزنیم.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: اگر ما موارد دل‏نشینی همچون دفاع مقدس را سراغ داریم، به دلیل این است که ایمان و عمل صالح در کنار هم قرار گرفته است و هر جا که از ایمان و عمل صالح فاصله گرفتیم، نارسایی‏هایی به وجود آمد.

 

کد خبر:218592 -



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 93/11/20 :: ساعت 12:10 عصر )
»» پاسخ توهین آمیز وزارت ارشاد به انتقاد مراجع: اطلاعات شما غلط است

ارسال پیام عدم تغییر رویکرد فرهنگی دولت با وجود انتقادات گسترده حوزه های علیمه/
پاسخ توهین آمیز وزارت ارشاد به انتقاد مراجع: اطلاعات شما غلط است!/ دیدارهای هفتگی را باور کنیم یا ادعای کانالیزه بودن مراجع تقلید را!؟

 

گروه فرهنگی- رجانیوز: به فاصله یک روز بعد از اعتراض گسترده علما و مراجع تقلید نسبت به سیاست های فرهنگی خطرناک دولت یازدهم بویژه وزیر ارشاد، علی جنتی در اظهاراتی عجیب در اصفهان به این واکنش ها پاسخ داد و مدعی شد اطلاعات مراجع تقلید و معترضان به رویکردهای فرهنگی دولت از روی اطلاعات غلط است!

به گزارش رجانیوز، وزیر ارشاد که ظهر پنج شنبه در جمع اصحاب فرهنگ و هنر استان اصفهان سخنرانی می کرد بخش قابل توجهی از سخنانش را به توجیه اقدامات اشتباه وزارت ارشاد در یک سال و نیم گذشته اختصاص داد و طی سخنانی که بسیاری از آنها با عملکرد وزارتخانه تحت مدیریت وی همخوانی ندارد، در نهایت علما و مراجع را متهم به اطلاعات نادرست کرد و گفت:
 
«طی چند روز گذشته عده‌ای با اطلاع‌رسانی نامناسب، به مراجع، علما، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس، اطلاعات غلطی می‌دهند که وزارت ارشاد مجوز تک‌خوانی برای خانم‌ها صادر می‌کند.»
 
این در حالی است که شب گذشته نیز وزارت ارشاد با صدور بیانیه ای به تکرار همین ادعا پرداخته و اعلام کرده بود:
 
«دولت تدبیر و امید توانست در مدت کوتاهی فاصله اهالی فرهنگ و هنر که بخش بزرگی از فرهیختگان جامعه را تشکیل می دهند با بدنه دولت و نظام از میان بردارد و آنان را دوباره به آغوش جامعه بازگرداند. متاسفانه این اقدام موفق دولت در حوزه فرهنگ به مذاق برخی از رسانه ها خوش نیامده و در این راه بارها سعی کرده اند با قلم فرسائی های فراوان، شایعه پراکنی و حاشیه سازی های بی مورد و درج اخبار نادرست، غیردقیق و مغرضانه اسباب ناراحتی و دل نگرانی برخی از دلسوزان نظام و علمای گرانقدر را فراهم سازند»
 
این در حالی است که به نظر می رسد با توجه به موج اعتراضات افکار عمومی، مراجع و دلسوزان انقلاب نسبت به اقدامات خطرناک وزارت ارشاد در عرصه فرهنگ، بهتر است تا علی جنتی صراحتا از مشی مدیریتی خود در طول این مدت عذرخواهی کرده و با تجدیدنظر جدی در این باره، مانع استیضح خود توسط نمایندگان مجلس شود.
 
این سخنان جنتی و بیانیه وزارت ارشاد یک معنا بیشتر ندارد و آن هم اینکه مراجع تقلید و دلسوزان منتقد عملکرد دولت در عرصه فرهنگ، نه بر مبنای تحلیل و نگاه خود بلکه بر مبنای اطلاعات غلط و کانالیزه شدن توسط دیگران به نقد عملکرد فرهنگی دولت مشغول هستند! این انتساب توهین آمیز به مراجع و عوامانه تلقی کردن دغدغه های ایشان در حالی صورت می گیرد که عملکرد وزارت ارشاد تنها مختص به یک مورد مجوز به خواندن زنان نیست بلکه مشی عمومی این وزارتخانه در 18 ماه گذشته در راستای میدان دادن به جریان اباحه گری فرهنگی مورد انتقاد دلسوزان بوده است.
 
از سوی دیگر اتهام کانالیزه شدن مراجع تقلید و قضاوت آنها بر مبنای اطلاعات نادرست در حالی مطرح می شود که  طی یک سال و نیم گذشته که  زمانی که مراجع از برخی اقدامات دولت در عرصه های مختلف از جمله پزشکی تقدیر به عمل آورده اند هیچ کدام از مقامات دولتی مدعی نشده اند که این تقدیر و تشکرهای آنها ناشی از اطلاعات غلط بوده است اما زمانی که کوچکترین انتقادی به عملکرد دولت یازدهم بویژه در عرصه فرهنگی مطرح می شود، متولیان امر به جای پاسخ گویی و پذیرش انتقادات دلسوزانه، مدعی می شوند که مراجع بر مبنای اطلاعات نادرست! به انتقاد پرداخته اند.

 

کد خبر:218584 -



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 93/11/20 :: ساعت 12:5 عصر )
»» خروج 8200 کیلو مواد هسته‎ای/ تحریم نفتی و بانکی هم لغو نمی شود!

آیا حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ آبستن یک توافق فاجعه بار است!؟
توافق برای فعالیت 7800 سانتریفیوژ، برچیدن چیدمان فعلی غنی سازی و خروج 8200 کیلو مواد هسته‎ای/ تحریم نفتی و بانکی هم لغو نمی شود!

 

گروه بین‎الملل – رجانیوز: آنچنانکه از اخبار جسته و گریخته محافل نزدیک به مذاکرات ایران و 1+5 بر می‎آید، توافقی حول برخی از موارد اختلافی میان دو طرف در حال شکل‎گیری است که احتمالا در دور جدید مذاکرات هسته‌ای در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ که از روز جمعه آغاز می‎شود، به صورت ویژه روی آن بحث خواهد شد. توافقی که دو طرف با عنوان «توافق کلی» به دنبال اعلام آن تا پیش از فروردین امسال هستند و متضمن خسارت‎های غیرقابل جبرانی به صنایع هسته‎ای خواهد بود.

به گزارش رجانیوز در روزهای گذشته خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری با اشاره به توافق ایران و امریکا اعلام کرد «قرار است که ایران تعداد بیشتری از سانتریفوژهای خود را فعال نگه دارد، اما کارایی آن‌ها در حد پایینی بماند، بدین ترتیب قابلیت بالقوه ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای کاهش خواهد یافت، بدون اینکه مجبور به برچیدن تعداد زیادی از سانتریفوژهای خود شود.»

این خبرگزاری در توضیح خبر خود که به نقل از دو دیپلمات ناشناس مطرح کرده است می‎نویسد: « بر طبق پیشنهاد مطرح شده، قالب بندی سانتریفیوژهای ایران به نحوی تغییر خواهد کرد که میزان غنی سازی آن‌ها کاهش یابد.

در ادامه گزارش آسوشیتدپرس آمده است که «ایران متعهد می شود بیشتر مقدار اورانیوم غنی شده تولیدی خود را به خارج منتقل سازد تا از این طریق میزان مورد نیاز این کشور برای تولید بمب کاهش یابد.»

این در حالیست که محمد جواد ظریف نیز در گفتگویی از نزدیک شدن به توافق بر سر موضوعاتی چون "چیدمان" سانتریفوژها که اتفاقا نقشی جدی در قدرت غنی سازی کشور دارد سخن گفته بود.

اما شبکه 2 اسرائیل جزئیات بیشتری از این توافق را مطرح کرده و عنوان کرده است که: «آمریکا آماده است با ایران توافق کند که این کشور 6 هزار و 700 سانتریفیوژ از 9 هزار سانتریفیوژ فعلی خود را نگه دارد. همچنین بر این اساس گفته شده است که آمریکا پیشنهاد محدودیت زمانی بین 10 تا 15 سال را به ایران داده است.»

این در حالی است که بر اساس طرحی که ظاهرا تیم ایرانی در تدارک پذیرش آن است، تغییر بزرگی در طراحی اتصالات7800 سانتریفیوژ ایجاد خواهد شد که خروجی آنرا به حداقل ممکن رسانده و عملا امکان بازگرداندن این این مجموعه را به طراحی اولیه اتصالات با زمان طولانی همراه خواهد کرد. برا این اساس عملا ایران با 7800 سانتریفیوژ، خواهد داشت. این در حالی است که در این طرح زیرساختهای غنى سازی فعلی برچیده و dismantle شده و و چیدمان جدید و بسیار ضعیف برای سانتریفوژها طراحی میشود. همچنین ایران میپذیرد 8200 کیلوگرم مواد غنی شده خود را به خارج منتقل کند.

 تایمز اسرائیل نیز در همین زمینه نوشت: «شبکه 10 اسرائیل مدعی شده است که این توافق به ایران اجازه می‎دهد که بیش از 7هزار سانتریفیوژ فعال داشته باشد.»

بر اساس خبری که آسوشیتدپرس منتشر کرده است، ایران تنها مجاز خواهد بود که مقدار معینی ذخیره گاز اورانیوم و متناسب با تعداد سانتریفوژهای فعال خود داشته باشد و متعهد می شود بیشتر مقدار اورانیوم غنی شده تولیدی خود را به خارج منتقل سازد تا از این طریق میزان مورد نیاز این کشور برای تولید بمب کاهش یابد.»

اما در مقابل این امتیاز بزرگ، در مجموعه چهارگانه تحریم‎های علیه ایران که شامل تحریم‎های سازمان ملل،  اتحادیه اروپا، کنگره امریکا و فرمان اجرایی رئیس جمهور امریکا تغییر محسوسی اتفاق نخواهد افتاد. بنحوی که تحریم‎های مربوط به موضوع تروریسم و موشکی که «تحریم بانک و نفت» جزء آنها قرار دارد تغییری نخواهد کرد، و در موضوع تحریم‎های تخصصی هسته‎ای نیز، تحریم‎ها مرتبط با «عدم اشاعه» تا پایان دوره اجرای قرار داد که در بازه زمانی 10 تا 15 سال در نظر گرفته شده است، لغو نخواهد شد.

درباره لغو تحریم‎های کنگره و یا امضای فرمان اجرایی جدید نیز، آنچه مورد استناد قرار گرفته، «اعتماد به قول» رئیس جمهور امریکا است که تا کمتر از دو سال دیگر از این مسند کنار خواهد رفت!

در گیر شدن تیم ایرانی در بازی «توافق کلی» و «توافق بر سر جزئیات» و دوگانه کردن این توافق نیز یکی از برگ برنده‎های دیگر طرف مقابل است که کارشناسان از آن به عنوان «کلاه گشاد» حقوقی در توافق در نظر گرفته شد یاد می‎کنند.

بر اساس این طراحی ابتدا کلیات مورد توافق قرار خواهد گرفت که البته برای ایران کاملا روشن و واضح و برای طرف مقابل بصورتی مبهم و کلی و تفسیر پذیر خواهد بود و عملا دست ایران را برای چانه زنی بسته خواهد کرد، تجربه‎ای که در توافق ضعیف ژنو نیز تجربه شده است.

اکنون سوال اینجاست که راهبرد «توافق به هر قمیت» قرار است تیم ایرانی را به امضاء این توافق پر از نقص بکشاند و عملا باب یک استیلای حقوقی برای طرف مقابل را بگشاید!؟

 

کد خبر:218586 -



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 93/11/20 :: ساعت 12:4 عصر )
»» انتقاد تند آیت الله سبحانی از وزیر فرهنگ و ارشاد

انتقاد تند آیت الله سبحانی از وزیر فرهنگ و ارشاد/
این گله را به گوش آن آقا برسانید: تو اهل فتوا هستی؟ استغفار کن!

 

گروه فرهنگی - رجانیوز: آیت‌الله سبحانی از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به صدور مجوز برای تک خوانی بانوان به شدت انتقاد کرد و گفت: این گله را به گوش این آقا برسانید، آیا تو اهل فتوا هستی؛ ما مجلس، قانون، شورای نگهبان داریم که باید این‌ها صحبت کننده نه تو.

به گزارش رجانیوز به نقل از رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید پنج شنبه شب در دیدار دکتر قالیباف و هیأت همراه از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به صدور مجوز برای تک خوانی بانوان به شدت انتقاد کرد.
 
وی افزود: بنده بسیار گلایه‌مند هستم که فرزند یک روحانی فتوایی درباره تک‌خوانی بانوان می‌دهد؛ یعنی تمام مشکلات ما حل شده و تنها این مشکل باقی مانده است که دختری بیاید و تک خوانی بکند؟ چقدر برای ما زننده است؛ این فتوا به کشورهای همانند امارات و دیگر کشورهای عربی می‌رود و بر می‌گردند می‌گویند که این‌ها دروغ می‌گویند و ادعا می‌کنند که اسلامی هستند؛ ولی نمی‌‌دانند که این حرف یک نفر است حرف نظام نیست.
 
 آیت‌الله سبحانی خطاب به حاضران تأکید کرد: این گله را به گوش این آقا برسانید که آیا تو اهل فتوا هستی؛ ما مجلس، قانون، شورای نگهبان داریم که باید این‌ها صحبت کننده نه تو؛ جای گله است، ایشان از این کار استغفار کند، یعنی حرفش را پس بگیرد و بگوید معصوم نیست و اشتباه کرده است.
 
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه 41 سوره حج، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه افراد دانست و گفت: 22 بهمن یکی از مصادیق این آیه است؛ خدا در این روز همه چیز را به مؤمنان و متدینین داد.
 
وی افزود: در نظام سابق برای افتتاح یک مدرسه اسلامی باید بسیار تلاش می‌کردیم؛ ولی خدا در 22 بهمن سال 57 همه امکانات کشور را در اختیار متدینین، علما، دانشمندان و مسلمانان قرار داد.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به مجاهدت‌های امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام و انقلاب اسلامی را نعمت الهی دانست و بیان داشت: هر نعمتی در کنار خود نیاز به شکر دارد؛ شکر انقلاب این است که نظام خود را تحت اصول اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و پرداخت صدقه حفظ کنیم.
 
وی تصریح کرد: اگر شکرگذار نباشیم و کوتاه بیایم خدا این نظام را از ما می‌گیرد؛ متأسفانه امروز در جامعه مشکل بی حجابی و بد حجابی حل نشده است؛ چرا که امر به معروف و نهی از منکر نیست؛ دولت، قدرت و ثروت داریم که باید اسلام را پیاده کنیم.
 
حضرت آیت‌الله سبحانی در ادامه با تأکید بر این‌که اکنون گلدسته و گنبد شناسنامه مسجد شده است، خواستار توجه شهرداری‌ها نسبت به این موضوع شد و بیان داشت: مساجد دارای گلدسته و گنبد باشند؛ چرا که افراد غیر ایرانی مسجد را به همراه گلدسته و گنبد می‌شناسند.
 
وی یادآور شد: وقتی مسجدی گلدسته و گنبد نداشته باشد، افرادی که از کشورهای دیگر می‌آیند خیال می‌کنند که ما نسبت به ساخت مسجد بی اعتنا هستیم.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود به شهردار تهران توصیه کرد: کوشش کنید در هنگام تخریب منازل مسائل دینی را رعایت کنید؛ بدون رضایت افراد دست به تخریب نزنید، البته فرد نیز نباید بسیار پر توقع باشد.

 

کد خبر:218606 -



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 93/11/20 :: ساعت 12:3 عصر )
»» رسایی: خبر انفصال از خدمت و این قبیل پرونده‎سازی‎ها برای بستن ده

رسایی سکوت خود را درباره انتشار خبر انفصال از خدمتش شکست /
رسایی: خبر انفصال از خدمت و این قبیل پرونده‎سازی‎ها برای بستن دهان منتقدان است/ منتظر سخنان اصلی بنده در صحن علنی مجلس باشید

 

 گروه سیاسی – رجانیوز: تلاش پرحجم با هدف پرونده‎سازی برای منتقدان سیاست‎های غلط دولت یازدهم وارد فاز جدیدی شده است، به نحوی که پس از فراخوان برخی منتقدین سیاست‎های دولتی یازدهم به دادگاه، در هفته‎های گذشته برخی صاحب منصبان دولتی با استفاده از جایگاهی همچون هیات رسیدگی به تخلفات کارمندان دولت، با ایجاد پرونده‎ در اقدامی عجیب و البته خلاف رویه‎های قانونی، پای این پرونده‎سازی‎ها را به رسانه‎ها باز کرده‎اند و در جدیدترین مورد، اشرفی اصفهانی در مصاحبه‎هایی به بیان نام برخی از منتقدین پرداخته و تلاش کرده است تا از آنها به عنوان مدیران منفصل از خدمت نام ببرد.

به گزارش رجانیوز، به نظر می‎رسد این بار نقطه هدف حمید رسایی باشد که در ماه‎های گذشته تلاش‎ها و انتقادات دقیقش از سیاست‎های غیرقابل دفاع دولت یازدهم را به چالش کشیده است، چنانکه اشرفی اصفهانی هفته گذشته به صورت تلویحی و امروز به صراحت از وی به عنوان نماینده‎ای که حکم انفصال از خدمت او را صادر کرده‎اند نام برده است.

اما ایراد اتهام به رسایی توسط اشرفی اصفهانی پایان این کار نبود چنانکه رسایی در توضیحاتی که در سایت شخصی خود منتشر کرده است، به مصاحبه مذکور واکنش نشان داده و البته وعده داده است که حرف‎های اصلی خود را در صحن علنی خواهد زد.

آنچه در ا دامه می‎خوانید متنی است که حمید رسایی در سایت شخصی خود منتشر کرد.

 مدیریت خبرگزاری ایرنا
با سلام

با توجه به انتشار مصاحبه آقای اشرفی اصفهانی در ساعت 14:28 امروز در خصوص حکم انفصال از خدمات دولتی بنده، طبق قانون مطبوعات متن زیر را به عنوان جوابیه در همان بخش از خبرگزاری ایرنا که اصل خبر را منتشر کرده، روی خروجی خود قرار دهید. بدیهی است با توجه به تخلفات قانونی صورت گرفته در اصل مصاحبه های آقای اشرفی اصفهانی و انتشار این مصاحبه ها توسط برخی رسانه ها از جمله خبرگزاری ایرنا، حق پیگرد قانونی برای اینجانب محفوظ است که بی شک در این خصوص اقدام خواهد شد.

متن جوابیه:
آقای اشرفی اصفهانی که چند روزی بود به صورت دو پهلو و برخلاف قانون در خصوص انفصال از خدمت دو نماینده مجلس در رسانه ها اظهار نظر می کرد و از طرفی هم با کد دادن به خبرنگاران، آنها را سراغ بنده و یکی دیگر از همکاران می فرستاد، بعد از سکوت هوشمندانه ما در نهایت نتوانست خود را کنترل کند و مجبور شد تا به صراحت این رفتار خلاف قانون را علنی نماید و طی مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا با عصبانیت صراحتا در این باره سخن بگوید. در خصوص این رفتار خلاف قانون و سیاسی وی که مورد استقبال رسانه های معاند داخلی و خارجی قرار گرفته، چند نکته اجمالی باید گفت که تفصیل آن را به زودی و از پشت تریبون مجلس به اطلاع همگان خواهم رساند.
 

اما نکات قابل توجه در این باره :

1 . تا این لحظه هیچ حکمی از طرف هیأت بدوی تخلفات به بنده ابلاغ نشده است در حالی که آقای اشرفی اصفهانی تاکنون مصاحبه های مختلفی نموده و به رسانه های متعدد درباره مصداق نمایندگانی که وی ذکر کرده، آدرس بنده را داده است ولی امروز در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا برای اولین بار به صراحت نام بنده را مطرح کرده است.

جالب اینجاست که وی در تمام مصاحبه ها اعلام نموده که با این حکم صادره برای رسایی، وی دیگر نمی تواند برای انتخابات مجلس دهم کاندیدا شود و این دقیقا نشان می دهد که هدف از حکم غیرقانونی صادره با انگیزه های کثیف سیاسی برای بستن دهان منتقدان همراه است بویژه که حکم صادره بر خلاف ادعای آقای اشرفی اصفهانی، بدون حضور نماینده دستگاه قضایی صادر شده است.

2 . هیأت بدوی تخلفات در طول سال گذشته طی تماس های مکرر با بنده و دفترم، به صورت شفاهی درخواست می کرد تا در این هیأت حضور یابم و به سئوالات آنها پاسخ دهم که طبعا بنده این درخواست غیرقانونی را نپذیرفتم و به آنها اعلام کردم که باید طی مکاتبه کتبی چنین دعوتی را به عمل آورند. در نهایت هیأت بدوی تخلفات در تاریخ 19/11/92 طی نامه کتبی درخواستی کلی و بدون تعیین نوع و شکل تخلف را جهت ارائه دفاعیه ارسال کرد.

 

3 . با دریافت این نامه کلی که در آن هیچ اشاره ای به اینکه چه بخشی از گزارش دریافتی تخلف است، نشده بود، بنده بر اساس ماده 19 دستورالعمل رسیدگی به تخلفات اداری که اعلام می دارد هیأت های بدوی رسیدگی، موظفند موارد اتهام را مشخصا و به طور کتبی برای دفاع به کارمند ابلاغ نمایند، طی نامه مورخ 14/12/92 از هیأت بدوی رسیدگی خواستم تا موارد نقض مقرارت را مشخص نماید و طبق قانون به صراحت و به صورت کتبی، به بنده اعلام نماید که متأسفانه دفتر هیأت بدوی تخلفات برای یکبار اعلام کرد که این نامه مفقود شده است، بر همین اساس مجددا همان نامه برای آنها ارسال شد.

 

اما از آن روز تاکنون به دلیل انگیزه های سیاسی، هیأت بدوی تخلفات حاضر به انجام این کار نشده است و بدون مشخص نمودن اینکه چه موادی از قانون نقض شده و بدون ارائه کتبی موارد تخلف، به یکباره طی روزهای اخیر در عملیات رسانه ای هماهنگ شده اعلام می کند که رسایی به انفصال از خدمت محکوم شده است.

 4 . در نامه مورخ 14/12/92 اینجانب به هیأت بدوی تخلفات ریاست جمهوری، همچنین به این هیأت اعلام شده که پرونده شکایت سازمان بازرسی - که آن هم قبل از دوره مدیریت آقای سراج در رأس سازمان بازرسی با اهداف سیاسی در قم طراحی شده بود و مسئولان فعلی سازمان بازرسی از آن مطلع هستند – به موجب دادنامه صادره به شماره 921104230026 در مورخ 18/9/92 در شعبه دوم دادگاه تجدید نظر ویژه روحانیت مطرح و بعد از بررسی، رأی به موقوفه بودن تعقیب و در تاریخ 25/9/92 این پرونده مختومه شده است.

 5 . طی هفته گذشته توسط یکی از مسئولان اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری (آقای م)  جلسه ای در این نهاد با برخی خبرنگاران برگزار شده - که مستندات آن موجود است – در این جلسه با توجیه خبرنگاران چند روزنامه تجدید نظرطلب، مقرر می گردد که طی چند مصاحبه با اشرفی اصفهانی و کلی گویی موضوع از طرف ایشان در باره انفصال از خدمت دو نماینده مجلس، مقدمات هجمه ای رسانه ای نسبت به نمایندگان منتقد دولت فراهم شود.

 بر همین اساس طی هفته گذشته این خبرنگاران به مجلس اعزام می شوند تا در مصاحبه با بنده و نمایندگان دیگر، راه را برای قانونی کردن اقدامات اشرفی اصفهانی باز کنند تا بتوانند به صراحت نام این افراد را بر زبان بیاورند در حالی که پرونده در مرحله بدوی بوده و عمومی کردن آن غیر قانونی می باشد. بر همین اساس بنده در مواجه با خبرنگاران اعزامی، اعلام کردم که تاکنون هیچ حکمی به بنده ابلاغ نشده است.

 حتی خبرنگاران چند رسانه تجدیدنظر طلب نیز نتوانستند طاقت بیاورند و اهداف اربان خود از این فضا سازی را لو دادند که یعنی شما باز هم می توانید کاندیدا شوید؟ بنده هم با صراحت گفتم بله بازهم خواهم آمد و با صدای رسای خودم، پلشتی ها و زشتی های فتنه گران و منفعت طلبان و آنها که مغز و قلبشان به انگلیس وصل است را افشا خواهم کرد.

 6 . علی رغم اینکه تاکنون هنوز هیچ حکمی به بنده ابلاغ نشده و اگر هم ابلاغ شود به دلیل طی نشدن شرایط قانونی و اداری، قطعا نقض خواهد شد - کما اینکه در خصوص نماینده محترم دیگر این اتفاق افتاده است - بر اساس تبصره یک ماده 188 قانون آیین دادرسی کیفری، انتشار حکم صادره قبل از محکومیت قطعی مصداق افترا است و فردی که چنین عملی را مرتکب شده، مفتری است.

 بر این اساس آقای اشرفی اصفهانی و تمام رسانه هایی که با اهداف شوم سیاسی چنین اقدامی را انجام دادند، از نظر قانون مفتری به حساب می آیند و طبق ماده 697 قانون مجازات اسلامی مورد پیگرد قرار می گیرند.

 آقای اشرفی اصفهانی تاکنون از ذکر نام اینجانب خودداری می کرد تا شامل این مواد قانونی نگردد و تلاش می کرد تا بنده خود در این دام بیفتم اما با سکوت چند روزه ام در این باره و نهایتا فشار افکار عمومی که اگر در باره نماینده ای چنین حکمی صادر شده و حکم صادره قانونی و قطعی است، چرا به طور رسمی اعلام نمی شود، برای فرار از اتهامی که افکار عمومی متوجه وی کرده بود، مجبور به مصاحبه صریح در این باره شد و در دامی افتاد که خود پهن کرده بود.

 نکته دیگر اینکه مصاحبه های آقای اشرفی اصفهانی به عنوان رئیس هیأت بدوی تخلفات اداری ریاست جمهوری بویژه مصاحبه امروز وی با ایرنا مطابق ماده 648 قانون مجازات اسلامی، افشای اسرار حرفه شغلی به حساب می آید که در جای خود جرم دیگری محسوب می شود و قابل پیگیری است.

 7. نکته مهم دیگر، غیرقانونی بودن تمام احکام صادره هیأت بدوی تخلفات ریاست جمهوری در دوره جدید این هیأت است. مطابق ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات ادرای، برکناری اعضای هیأت بدوی و تجدید نظر با «پیشنهاد» وزیر یا بالاترین مقام سازمان و «تصویب هیأت عالی نظارت» صورت می گیرد.

 این تغییر در حالی است که اعضای قبلی هیأت بدوی تخلفات ریاست جمهوری، نه استعفا داده بودند و نه مدت زمان سه ساله احکام آنها پایان یافته بود با این وجود و بر اساس «سیاست داس» از طرف مسئولان عالی نهاد ریاست جمهوری بدون اطلاع تغییر یافتند و افراد جدید که یکی شوهر خواهر آقای روحانی و دیگری فردی به نام اشرفی اصفهانی و چند فرد دیگر با حکم مقام عالی نهاد، بدون تصویب هیأت عالی نظارت منصوب می شوند. مستندات این موضوع موجود است و امکان سندسازی و موافقت سازی جدید برای آن در حال حاضر وجود ندارد.

 طی هفته گذشته پرونده این تخلف نهاد ریاست جمهوری در سازمان بازرسی مفتوح گردیده و از مسئولان ذی ربط نهاد، در این باره توضیح خواسته شده است که با توجه به بی اطلاعی مسئولان ذی ربط نهاد و تعجیل آنها در رفتارهای کمپاینی برای قلع و قمع هر کس که منتقد دولت است، این تغییرات بدون طی مراحل قانونی صورت گرفته است.

 8 . پرونده مورد بحث که مربوط به حدود 7 سال قبل است، پیش از این وقتی در دادگاه ویژه روحانیت مورد رسیدگی قرار گرفت و با تبرئه مختومه شد، در هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات ریاست جمهوری دولت دهم که در اختیار نزدیکان حلقه انحرافی اطراف رئیس جمهور وقت بود، به دلیل مواضع بنده در خصوص حلقه انحرافی، نه بسته شد و نه مورد رسیدگی قرار گرفت تا به عنوان زخمی باز در زمان لازم مورد رسیدگی قرار گیرد.

 بعد از تغییر دولت و روی کار آمدن دولتی که یکی از ویژگی های مهم آن، اهانت به منتقدین و بستن دهان منتقدین است، برای فشار به بنده مورد بهره برداری قرار گرفت و حتی مدتی قبل برای اینجانب پیغام داده شد که زبانت زیر ساطور ماست و بنده هم اعلام کردم که هرگز دهانم را در برابر پلشتی ها و خطاهای این دولت نخواهم بست کما اینکه در دولت دهم به دلیل انتقادات مؤثرم هفته نامه 9 دی با شکایت دولت دهم توقیف و آقایان رحیمی، یاران مشایی و معاونت حقوقی دولت احمدی نژاد از بنده شکایت کردند اما هرگز از انتقاداتم دست برنداشتم و ان شاء لله بر همین مشی مستقل باقی خواهم ماند.

 9 . در پایان تأکید می کنم که بعد از اهانت های مکرر به منتقدین سیاست های دولت یازدهم، تمام این فضاسازی رسانه‎ای برای بستن دهان منتقدان صورت گرفته که قطعا نتیجه عکس خواهد داشت یعنی آقایان باید منتظر سخنان اصلی بنده در صحن علنی مجلس باشند.

 

کد خبر:218721 -



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 93/11/20 :: ساعت 12:2 عصر )
<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 179
>> بازدید دیروز: 80
>> مجموع بازدیدها: 334489
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب