سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر اساس حق رفتار کند، خلق به سوی او روی خواهند آورد . [امام علی علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» خبر فوری سیل در فیروز کوه

لحظاتی قبل نیرو های امدادی استان تهران با خبر سیل در

 فیروز کوه به حالت آماده باش در آمادند.

از تلفات و خسارات خبری در دست نیست.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( شنبه 91/4/10 :: ساعت 9:42 عصر )
»» عکس خوک !؟

عکس خوک در صفحه بانک؟!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 91/2/24 :: ساعت 8:12 عصر )
»» ایران تصاویر یک ماکت قلابی را پخش کرد

نوری زاده در صدای آمریکا مدعی شد؛
نگذاشتند از جلو فیلمبرداری و عکسبرداری شود. سپاه خودش عکس و فیلم گرفته؛ با همین کار تردیدمان در مورد اصل ماجرا تبدیل به یقین شد که این قضیه حقیقت ندارد!

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" میهمان همیشگی تلویزیون فارسی صدای آمریکا (voa) شامگاه جمعه 9 دسامبر (18آذر) طبق معمول هر هفته در برنامه "تفسیرخبر" حضور یافت.

وی شکار پهپاد جاسوس آمریکایی به دست متخصصان ایرانی را انکار کرد و گفت: «این هواپیما به نظر من هواپیمایی نیست که این ها سرنگون کرده باشند. اولا که پشت و زیرش را با چادر پوشانده اند. اگر هواپیما را گرفته اند و مدعی هستند که سالم است و هیچ مشکلی ندارد، چرا قشنگ نشانش نمی دهند؟ به نظر من این یک هفته -از زمان اعلام خبر سرنگونی هواپیما تا زمان انتشار تصاویر- برای ساختن ماکت بوده؛ اگر واقعا راست می گفتند همان روز هواپیما را نشان می دادند. این فقط یک ماکت قلابی است، دلیلش هم این است که نگذاشتند از جلو فیلمبرداری و عکسبرداری شود. سپاه خودش عکس و فیلم گرفته؛ با همین کار تردیدمان در مورد اصل ماجرا تبدیل به یقین شد که این قضیه حقیقت ندارد.»

او در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد: «این هواپیما در خاک افغانستان سقوط کرده و از آنجا به ایران منتقل شده است.»
 
شایان ذکر است نوری زاده توقع ندارد عملیات حساسی مثل شکار پهپاد که در نوع خود بی نظیر محسوب می شود، از طریق پخش زنده تلویزیونی به اطلاع جهانیان برسد!
 
او به خوبی می داند که ایرانی ها قطعا به این موفقیت مهم نائل شده اند. چراکه از رهگذر ارتباطات ویژه با دستگاه های امنیتی غربی و همچنین مطالعه نشریات و رسانه های بین المللی، بهتر از هر کسی از ابعاد این ماجرا باخبر است.

تمام این تردیدافکنی ها و شبهه آفرینی ها در راستای انجام مأموریت رسانه ای است که نوری زاده و همکارانش بر عهده دارند و بر حسب وظیفه در آن چارچوب سخن می رانند وگرنه نوری زاده حتما شماره ششم دسامبر روزنامه معروف "کریستین ساینس مانیتور" (ChristianScienceMonitor) را مطالعه کرده که در آن نوشته شده است: «حلیلگران امور دفاعی آمریکا تحقیق در این باره را آغاز کرده اند که با دستیابی ایران به تکنولوژی پیشرفته جاسوسی به کار رفته در این هواپیما، امنیت ملی آمریکا تا چه حد به خطر خواهد افتاد؟

و لس آنجلس تایمز (LosAngelesTimes) را که همان روز نوشت: این نگرانی وجود دارد که ایران تکنولوژی به کار رفته در آن -هواپیما- را در اختیار دیگر رقبای آمریکا نیز قرار دهد.

و نیویورک تایمز (NewYorkTimes) را که روز هفتم دسامبر به تصریح نوشت: در اهمیت این هواپیما برای آمریکا همین بس که مقامات به فکر افتاده بودند برای بازگرداندن باقی مانده هواپیما یا منهدم کردن آن، در خاک ایران وارد عملیات شوند. اما قبل از انجام عملیات به این نتیجه رسیدند که این اقدام، ماجراجویی بسیار خطرناکی خواهد بود.
 

فیلم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 90/9/20 :: ساعت 11:38 عصر )
»» اندیشکده هریتیج:

اندیشکده هریتیج:
راه‌اندازی سفارت مجازی در تهران اتلاف پول مالیات دهندگان آمریکایی است، چرا که استفاده از امواج رادیویی و تلویزیونی برای عبور از پارازیت‌های ایران کارسازتر است.
به گزارش گرداب به نقل از فارس، اندیشکده هریتیج در مقاله‌ای نوشت که راه اندازی سفارت مجازی در تهران اتلاف پول مالیات دهندگان آمریکایی است، چرا که استفاده از امواج رادیویی و تلویزیونی برای عبور از پارازیت‌های ایران کارسازتر است.
 
اندیشکده "هریتج" در مقاله‌ای به قلم "هله دیل" به بررسی افتتاح سفارت مجازی آمریکا در تهران پرداخت. از زمان بحران گروگانگیری ایران در سال 1979، آمریکا هیچ سفارتی در تهران نداشته است. "ویکتوریا نولند"، سخنگوی وزارت امور خارجه، راه اندازی سفارت مجازی تهران را "یک فرصت جدید و هیجان انگیز برای تعامل بین مردم ایران و آمریکا" اعلام کرد. هنگامی که اوباما در روزهای اول ریاست جمهوری، در یک حرکت مشهور دست خود را به سوی ایران دراز کرد، سیلی خورد. اکنون نیز وزارت امور خارجه آمریکا که تلاش داشت با مردم ایران ارتباط برقرار کند مشت گره کرده ایران را بر صورت خود دریافت کرد.
 
راه اندازی سفارت مجازی در تاریخ 6 دسامبر و فیلتر آن در تاریخ 7 دسامبر
در 6 دسامبر، "ویکتوریا نولند"، سخنگوی وزارت امور خارجه، راه اندازی سفارت مجازی تهران را "یک فرصت جدید و هیجان انگیز برای تعامل بین مردم ایران و آمریکا" اعلام کرد. در تاریخ 7 دسامبر، مقامات ایرانی، در اسرع وقت، این وب سایت انگلیسی و فارسی زبان را فیلتر کردند. کاربران اینترنت در ایران که تلاش داشتند وارد سایت شوند، با پیامی روبرو شدند مبنی بر اینکه مرورگر آنها نمی تواند این سایت را نمایش دهد و یا با صفحه‌ای روبرو می شدند که از سوی مقامات ایرانی طراحی شده است و وب سایتهای محلی دیگر را نشان می دهد.
 
پیش بینی واکنش ایران
واکنش حکومت ایران کاملا قابل پیش بینی بود. ایران دارای مکانیزم‌های سانسور به شدت توسعه یافته است. گزارش "آزادی در شبکه در سال 2011" که از سوی "خانه آزادی" منتشر شده است، ایران را "بدترین بازیگر" در حیطه آزادی اینترنت در کل جهان مینامد. اقدامات ایران شامل کنترل محتوا، نظارت بر ارتباطات، سازماندهی وب سایتهای تبلیغاتی دولتی گسترده و همچنین تهدید، دستگیری و شکنجه فعالان سایبری است. به خصوص پس از انتخابات ماه ژوئن 2009، تهران برای کنترل ارتباطات دیجیتال و بی سیم به صورت بی امان تلاش کرده است.

تمامی این موارد منجر این سوال می شود: چرا وزارت امور خارجه آمریکا حتی زحمت ایجاد یک "سفارت مجازی" را به خود می دهد؟ سفارتی که به گفته وب سایت آن، یک سفارت واقعی نیست و هدف آن دیپلماسی عمومی است.

بخش مقابله با اطلاعات نادرست رسانه‌های ایران در مورد آمریکا
از زمان بحران گروگانگیری ایران در سال 1979، آمریکا تا به حال هیچ سفارتی در تهران نداشته است و به همین دلیل فرصت کمی برای ایجاد ارتباط با ایرانیان دارد. محتویات این وب سایت مورد سوال نیست. وب سایت حاوی اطلاعات مناسب در مورد آمریکا، بورسهای تحصیلی، برنامه‌های دانشجویی و بخش مقابله با دروغ رسانه‌های ایرانی در مورد آمریکا و همچنین دارای یک ویدئو کلیپ از هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه است که بازدید کنندگان ایرانی را با خوشرویی خوش آمد می گوید.
 
امواج رادیویی و تلویزیونی می‌توانند از پارازیت عبور کنند
بنابراین، آیا این تلاش برای راه اندازی سفارت مجازی در تهران ارزشمند است و یا اتلاف پول مالیات دهندگان آمریکایی است؟ به عنوان یک اصل مهم، سیاستهای دیپلماسی عمومی آمریکا نباید از سوی کسی که تلاش دارد تا برنامه‌های آمریکا را مسدود کند دیکته شود. پخش به کوبا، چین، کره شمالی و ایران همیشه با مشکل پارازیت مواجه می شوند، اما برخی امواج رادیویی و تلویزیونی، علی رغم تلاشهای پارازیت دهنده‌ها، از مرز پارازیت عبور می کنند. اینترنت یک داستان متفاوت است. در این حیطه، دیکتاتوری‌هایی که دارای فن آوری پیچیده هستند می توانند اینترنت را قطع کنند و تلاشها برای ارائه اطلاعات را ناکام بگذارند. به این ترتیب، می توان به این نتیجه رسید که در زمان مشکل بودجه، پول وزارت امور خارجه و نیروی کار می توانستند به نحو بهتری سرمایه گذاری شوند. به علاوه پاسخ سریع ایران باید آن دسته از افراد را که مدافع حرکت فزاینده برنامه‌های بین المللی آمریکا به سوی سامانه‌های دیجیتال هستند به احتیاط بیشتر فرا خواند. چرا باید سانسور دشمن را آسانتر کرد؟
 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 90/9/20 :: ساعت 11:30 عصر )
»» هراس آمریکا از تکرار واقعه طبس

هراس آمریکا از تکرار واقعه طبس؛
آمریکایی‌ها در تلاش بوده‌اند عملیاتی مخفی را برای آزادسازی یا از بین بردن پهپاد تحت کنترل قرار گرفته از سوی نیروهای ایرانی پیاده کنند.

به گزارش گرداب، مقامات آمریکایی که قصد داشتند طرحی را برای نابودی یا رهاسازی پهپاد تحت کنترل ایران پیاده کنند، از بیم تبعات بدتر و پاسخ احتمالی ایران، از این عملیات صرفنظر کردند.

روزنامه آمریکایی "وال‌استریت ژورنال" به نقل از یک مقام آمریکایی فاش کرد که آمریکایی‌ها در تلاش بوده‌اند عملیاتی مخفی را برای آزادسازی یا از بین بردن پهپاد تحت کنترل قرار گرفته از سوی نیروهای ایرانی پیاده کنند، اما از بیم خطرات ناشی از درگیری بیشتر با ایران از این عملیات صرفنظر کرده‌اند.
 
در این طرح که ناخودآگاه یادآور عملیات طبس برای آزادسازی جاسوسان آمریکایی پس از تسخیر لانه جاسوسی این کشور در تهران به دست دانشجویان پیرو خط امام‌رحمت‌الله‌علیه است، آمریکایی‌ها در نظر داشتند یک تیم مخفی را برای رهاسازی پهپاد به ایران اعزام کنند و یا اینکه از گروهی از مزدوران خود در داخل ایران برای رهاسازی پهپاد مزبور و یا نابودی آن استفاده کنند.

همچنین طرح دیگر این بوده است که با یک حمله هوایی پهپاد مزبور نابود شود.

با تمام این طرح‌ریزی‌ها، مقامات آمریکایی سرانجام به این نتیجه رسیدند که این عملیات می‌تواند به واقعه‌ای بسیار بدتر از واقعه اول منجر شده و لذا از کل آن صرفنظر کردند. صرفنظر از این عملیات به نوعی به منزله پذیرش شکست از سوی مقامات آمریکایی محسوب می‌شود.

به گفته این مقام آمریکایی با ورود نیروهای آمریکایی به ایران، ایران می‌توانست آمریکا را به تجاوز به کشور خود متهم کند.
 
پایگاه اینترنتی شبکه آمریکایی "فاکس نیوز" (FoxNews)  هم دیروز گزارشی با تیتر "مقامات آمریکایی در مورد فرستادن کماندو به ایران برای برگرداندن هواپیمای بدون سرنشین تبادل نظر کردند"، منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، مقامات آمریکایی در جلسه مذکور در مورد انجام یک عملیات گسترده مخفی و فرستادن کماندوهای خود به داخل خاک ایران برای برگرداندن "هواپیمای بدون سرنشین" (RQ.170) و یا تخریب کامل آن، به این نتیجه رسیدند که انجام عملیات یادشده، ارزش ایجاد تنش و درگیری بین ایران و آمریکا را ندارد.
 
از سوی دیگر، مقامات آمریکایی در حالی همچنان از تایید کنترل یا سرنگونی این پهپاد به وسیله ایران طفره می‌روند که از ابتدای وقوع حادثه، مواضع متناقضی را اتخاذ کرده‌اند. آنها که بدوا می‌گفتند این پهپاد در افغانستان مفقود شده است، اکنون تایید کرده‌اند که مشغول عملیات شناسایی تحت نظر سیا بر فراز ایران بوده است، اما دقیقا نوع عملیات را مشخص نمی‌کنند.

رسانه‌های آمریکایی از دسترسی ایران به تکنولوژی این پهپاد ابراز نگرانی جدی کرده‌اند.

پهپاد مزبور که به خاک کشورمان تجاوز کرده بود به وسیله واحدهای جنگ الکترونیک ایرانی از کنترل نیروهای آمریکایی خارج شد و با کمترین خسارت ممکن در اختیار نیروهای خودی قرار گرفت.

تحلیلگران، کنترل این پهپاد را نشانه توان بالای ایران در جنگ الکترونیکی و آسیب‌پذیری جنگنده‌های آمریکایی در برابر پدافند هوایی کشورمان دانسته‌اند.

علاوه بر آن، بسیاری از رسانه‌های غربی از جمله بی‌بی‌سی نیز دست‌یابی به این پهپاد را موفقیتی بزرگ برای ایران قلمداد کرده‌اند.

در عین حال تلاش برای رهاسازی یا نابودی پهپاد مزبور، بیانگر اهمیت آن برای نیروهای آمریکایی است.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 90/9/20 :: ساعت 11:26 عصر )
»» زنان نمونه فخر ایران زمین

                                                                               زنان نمونه فخر ایران زمین

زنان بودند که علامه ها تربیت کردند و به جامعه تحویل دادند.
زنانی بودند که سید رضی و علامه بحرالعلوم و علامه طباطبایی و شیخ بهایی را برای جامعه تربیت کردند. نقش اجتماعی زنان در جامعه بسیار پر رنگ تر از مردان است.
چه بسیار پایان نامه هایی را دیدم که در صفحه اول آن از زحمات مادرش تشکر کرده است.
و چه اساتید دانشگاه و پروفسورهایی که موفقیت خود را مدیون تلاشهای مادرشان هستند.

و آیا شایسته است که زن ایرانی به عنوان زن نمونه جهان زیبایی های جسمی خود را در اختیار نامحرمان و بیگانه ها قرار دهد.
و اصلاً چه نیازی به خود نمایی دارد و این خودنمایی چه ارزشی و چه افتخاری برای زن ایرانی دارد. وقتی که می تواند امثال پرفسور حسابی را تربیت کند که شرق و غرب عالم به وجود چنین مردی مباهات کنند . و تمام افتخارات یک مرد در گرو تلاشها و دقت نظرهای مادر وی بوده است.

 

برگرفته از

مسجد شهدا 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 90/9/20 :: ساعت 11:8 عصر )
»» لرزش تهران اخرین خبر

خبر های تکمیلی حاکی از انفجار در زاقه مهمات یکی از پادگان های سپاه در ملارد شهریار است .نیروی امدادی بلا فاصله به محل اعزام شدند.تا این لحظه تعداد تلفات 5 نفر اعلام شده

(منبع شخصی و مطمئن).



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( شنبه 90/8/21 :: ساعت 6:14 عصر )
»» زلزله لحظاتی قبل تهران را لرزاند

 

لحظاتی قبل زلزله اسلام شهر در جنوب غربی تهران را لرزاند.

 زلزله اصلی  به احتمال زیاد در شمال کشور یا سمت قزوین رخ داده .

(انفجار در ملارد شهریار )



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( شنبه 90/8/21 :: ساعت 1:47 عصر )
»» همه ما “قاسم سلیمانی” هستیم تو را از مرگ میترسانند! و چه نادانن

 همه ما “قاسم سلیمانی” هستیم

تو را از مرگ می‌ترسانند!
و چه نادانند آنهایی که فکر می‌کنند می‌توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بترسانند!

 

و دشمنانت بدانند که همه ما "قاسم سلیمانی هستیم" و این را فریاد می‌زنیم،
به زبان‌های مختلف،
تا در آینده نگویید که نشنیدیم!

 

همه ما قاسم سلیمانی هستیم.
We"re all Qassem Suleimani.
نحن جمیعاً قاسم سلیمانی.
?????, ???? ????????.
Nous sommes tous, Qassem Suleimani.
Wir sind alle, Qassem Suleimani.
Siamo tutti, Qassem Suleimani.
?? ???, ????? Suleimani.
ہم سب ہیں،قاسم سلیمانی.
Biz, tüm Kassam Süleymani konum.

Ε?μαστε ?λοι, Qassem Suleimani.
Vi er alle, Qassem Suleimani.
Lorem omnes Qassem Suleimani.
Sisi ni wote, Qassem Suleimani.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 90/8/15 :: ساعت 4:3 عصر )
»» « رسمش این نبود »

مخالف شادی کردن نیستم
مخالف خندیدنُ دست زدنُ بالا و پریدن هم نیستم
اصلاً موافق هر چه بتواند روحیه من را با نشاط‌تر کند هستم!

امّا...

این وسط سعی می‌کنم فقط خودم را نبینم.
سعی می‌کنم کسی را که شادیُ دست زدنُ خندیدن را هم خلق کرد ببینم.
سعی می‌کنم ببینم آن کسی که این‌ها را خلق کرد طرز استفاده‌اش را چطور برای من قرار داد!

خب هر چه که باشد، او خالق این احوالات است و لا غیر...
می‌خواهم دستور استفاده‌اش را از او بگیرم
نمی‌خواهم جزو کسانی باشم که نمک بخورم و نمکدان بشکنم

دست می‌زنم، شادی می‌کنم، می‌خندم، بالا و پایین می‌پرم، اما ...
اما نه جایی که رب من گفته نه! نه جایی که رب من نهی کرده!
نه به روشی که دل رب من شکسته شود

آخر این رسمش نیست
اینکه او بدهد ولی از روشی که گفته پیروی نکنم
اینکه او همه جا هوایم را داشته باشد ولی من هوای اطاعت از دستوراتش را نداشته باشم... و هر کاری که دلم خواست انجام دهم.

.............................................................
چند وقت پیش، عکس‌هایی از تفریح یک عده جوان مسلمان در شهر ونکوور کانادا دیدم، و چقدر برایم دیدن این تصاویر دلنشین بود، اینکه در یک کشور کفر چطور این جوانان مسلمان، با حفظ حجاب و رعایت شرع به تفریحاتشان هم می‌رسند...

شاید لزوم به ... امروز تصاویری از شادی کردن جوانان جامعه‌مان دیدم، جوانانی که با قرار فیس بوکی دور هم جمع شده بودند تا با آب بازی چند لحظه ایی با هم شادی کنند.
ایده آب بازی فکر جالبی بود، ولی ای کاش این‌طور برگزار نمی‌شد...

جوانان مسلمان در ونکوور کانادا

 

 

 

 

 

جوانان مسلمان در تهران ایران

 

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 90/6/3 :: ساعت 1:17 عصر )
   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 36
>> بازدید دیروز: 44
>> مجموع بازدیدها: 333974
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب