سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شاخص مشکلی ندارد، اشکال از خود امام است!

شاخص مشکلی ندارد، اشکال از خود امام است!

فوریه 8, 2010 بدست امید حسینی

همان طوری که چند روز پیش هم نوشتم، مستند شاخص با پخش سخنان تاریخی امام خمینی در خصوص مسائل مختلف، عصبانیت برخی اصلاح طلبان را به همراه داشته و آنها مدعی هستند که صداوسیما سخنان امام را بطور گزینشی پخش کرده است! البته من هنوز معنی گزینشی را متوجه نشده‌ام. اگر منظور این است که صداوسیما از یک سخنرانی 1 ساعته، مثلا نیم ساعت آن را پخش کرده، خوب حق با منتقدان است اما فکر نمی‌کنم این درد اصلی باشد، مشکل اصلی آنها این است که چرا شاخص، انگشت بر سخنانی از امام خمینی گذاشته که آدم را ناخودآگاه یاد حوادث اخیر می‌اندازد؟

مثلا اعتراض می‌کنند چرا در مستند شاخص آن بخش از سخنان امام درباره لزوم برخورد با راهپیمایی غیرقانونی پخش شده، یا چرا گفته‌اید که منافقین برای مخالفت با جمهوری اسلامی، بر پشت‌بام‌ خانه‌ها الله اکبر می‌گفتند؟! و بعد نتیجه گرفته‌اند که مستند شاخص به دنبال شبیه سازی حوادث سالهای اول انقلاب با حوادث چند ماه گذشته بوده است!

آقای سیدحسن خمینی هم اخیرا در نامه‌ای به ضرغامی مدعی شده که مستند شاخص «شخصیت جامع عارف کامل و مهربان و رهبری مقتدر امام خمینی(س) را مخدوش نموده است!» البته از نامه وی متوجه می‌شویم  که انگار خود او، این مستند را ندیده و طبق شنیده‌هایش از منابع موثق نتیجه گرفته که چرا شخصیت همه‌جانبه امام معرفی نشده و صرفا جنبه سیاسی و قهرآمیز امام بزرگنمایی شده است؟! در این که امام خمینی دارای شخصیتی چند وجهی بود شکی نیست، اما آیا سید حسن حقیقتا انتظار دارد در روزهایی که فتنه و فتنه‌گری کشور را فراگرفته، صداوسیما مستندی بسازد و امام شاعر و عارف را به مردم نشان دهد؟ که مثلا طبق گفته ایشان، مردم و جوان‌ها بگویند به به چه امام خوبی؟ اصلا کاری به مسائل سیاسی نداشت و خیلی روحیه خوبی داشت و اصلا برخورد نمی‌کرد؟!

واقعا به حال این افراد باید تاسف خورد. چرا که آنها حتی تحمل شنیدن سخنان امام خمینی را هم ندارند و امام را فقط برای پز دادن و طلبکاری خودشان از مردم می‌خواهند. نگاه این جماعت به امام فقط برای اثبات خودشان است. یعنی امام خمینی، از نظر آنها کسی است که به آقای کروبی چند تا مجوز و چند تا حکم داده! امام کسی است که آقای موسوی نخست‌وزیرش بوده! امام کسی است که سیدحسن خمینی، نوه‌اش هست! امام کسی است که آقای صانعی می‌گوید! امام کسی است که مجمع روحانیون می‌گوید! تا این‌جای کار، امام خیلی خوب است و باید نظراتش زنده بماند. اما اگر بگوییم که امام خمینی مخالف سرسخت توطئه علیه انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود، دیگر نگاهمان جناحی شده است! اگر سخنان امام را درباره لزوم برخورد قاطع با عوامل ضدانقلاب و ضدنظام پخش کنیم، گزینشی عمل کرده‌ایم! اگر مخالفت امام را با ملی‌گراها و ضدانقلاب نشان بدهیم، امام را بد معرفی کرده‌ایم! بالاتر از همه اینکه امام را تحریف کرده‌ایم!

در حقیقت به نظر مدعیان خط امام، امام را باید از طریق تغییرات تدریجی همین افراد شناخت، نه از طریق وصیت نامه و نه از طریق صحیفه نور و صحیفه امام! یعنی امام همان کسی است که آنها معرفی می‌کنند. یعنی اگر در طول این 20 سال گذشته، این جماعت از مواضع انقلابی‌شان دست کشیدند، باید نتیجه بگیریم که امام هم اگر زنده بود، از مواضع انقلابی خود، کوتاه می‌آمد! پس اگر روزی برسد که این مدعیان خط امامی، نوشتند و گفتند که امام خمینی لیبرال بود، کمونیست بود، طرفدار رابطه با آمریکا بود، باید باور کنیم. چون این آقایان همه از نزدیکان امام خمینی هستند و بالاخره یک طوری باید رنگ عوض کردن خودشان را توجیه کنند!

اما چرا اعتراض؟ در همان مطلب قبلی هم نوشتم که بسیاری از معترضان به مستند شاخص، در حقیقت از افشای شباهت رفتاری خودشان با جریانات ضدانقلاب واهمه دارند. چرا که بازخوانی مجدد اندیشه‌های امام و مواضع آن رهبر کبیر انقلاب درباره بنی‌صدر، بازرگان، نهضت آزادی، آیت الله منتظری و کلا همه مخالفان امام خمینی، این سوال را در ذهن مردم به وجود می‌آورد که اگر مواضع امام خمینی آن‌‌طور بود، پس چرا مدعیان امروز خط امام برخلاف مواضع امام رفتار می‌کنند و چرا با دشمنان دیروز امام، هم‌پیمان شده‌اند؟ اینجاست که سروصدا بلند می‌شود و آقایان مدعی می‌شوند که صداوسیما سخنان امام را گزینشی پخش کرده است!

آیا نشان دادن چهره و یادآوری مجدد اندیشه‌های ضدانقلاب، تحریف تاریخ است؟ آیا اگر نشان بدهیم که امام خمینی در مقابل توطئه‌ و فتنه‌گری علیه نظام و انقلاب می‌ایستاد، این پخش گزینشی سخنان امام خمینی است؟ آیا اگر بر اثر افشای چهره مخالفان جمهوری اسلامی در اوائل انقلاب، مردم یاد سخنان و مواضع امروز شما بیفتند، ایراد از صداوسیماست یا از خود شما؟ این شبیه سازی صداوسیما است یا شباهت واقعی شما به منافقان؟ یعنی صداوسیما نباید آن بخش از سخنان امام را درباره توطئه ضدانقلاب پخش کند، چون شماها زیر سوال می‌روید؟!

اگر حقیقتا مدعی اطاعت از امام هستیم و اگر نظرات ایشان را درباره حکومت، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه قبول داریم، پس نباید ترسی از پخش سخنان امام خمینی داشته باشیم. اتفاقا اصلا نیازی به شبیه سازی نیست. ما با اسامی مشکلی نداریم. کاری به بازرگان و بنی‌صدر و موسوی و کروبی نداریم، ما از اول انقلاب با دو جریان روبرو بودیم: خط امام، خط سازش. معیار ما هم فقط خط امام است که آن‌ را هم از سخنان امام خمینی در صحیفه امام و وصیت نامه امام پیدا می‌کنیم.

مطمئنا اگر سخنان امام را بطور کامل هم پخش کنیم، باز به ضرر جریان فتنه است. چون مواضع امام خمینی در خصوص مخالفین جمهوری اسلامی، کاملا شفاف است و تنها مختص نهضت آزادی و بنی‌صدر هم نیست. آن مواضع بیانگر نگاه امام در خصوص همه جریانات ضدانقلاب است، چه جریانات دوران امام و چه جریاناتی که در آینده علیه نظام توطئه می‌کنند. حال اگر امروز عده‌ای از انقلابیون سابق، همان راه بنی‌صدر را می‌روند، مشکل از خودشان است نه از امام خمینی و نه از صداوسیمایی که سخنان امام را پخش می‌کند. مگر اینکه آقایان مدعی خط امام به این نتیجه رسیده‌اند که اشکال از خود امام است، اما رویشان نمی‌شود این را علنی بگویند!

لینک های مرتبط:

لینک قسمت های مختلف مستند شاخص

شاخص امام و رو شدن چهره مدعیان خط امام

نامه سید حسن خمینی به ضرغامی

پاسخ ضرغامی به سید حسن خمینی : نمی‌خواهم رنجنامه بنویسم که یکبار برای همیشه پدر رنج کشیده شما از طرف همه ما بچه‌های انقلاب ؛ آن را به یادگار گذاشته است. سخن این است همانگونه که به حکم وظیفه فرزندی امام ، اعتراض جدی به اقدامات صدا و سیما دارید ؛ ای کاش همین گونه هم نسبت به حوادث 8 ماه گذشته و جفائی که دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوری اسلامی و میراث گرانبهای امام کردند ، و بغض و کینه سالیان خود را در کوچه و خیابان فریاد زدند ؛ بیانیه می‌دادید و آن اقدامات شرم‌آور را نیز محکوم می‌کردید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/11/21 :: ساعت 6:29 عصر )
»» ما بیشماریم.........



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 88/11/21 :: ساعت 6:2 عصر )
»» انفجار بمب!

یک بمب عظیم

در میدان آزادی تهران و خیابانهای اطراف آن
در روز22 بهمن

منفجر خواهدشد!

پیش بینی می شود که این بمب باقیمانده منافقین و معاندین اسلام را از بین برده و یا متواری کند!

از اطلاعات بدست آمده مشخص است که مواد تشکیل دهنده این بمب از پرشورترین جوانان و مستحکمترین سالخوردگان این انقلاب و با قدرت فوق تصور در حال تشکیل است.

اطلاعات تکمیلی برای نجات دوستان سبز ارسال خواهدشد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 88/11/19 :: ساعت 3:59 عصر )
»» 22 بهمن و خروش انقلابی وبلاگ نویسان ایرانی

با تعدادی از دوستان اینترنتی به فکرمان زد که با یک حرکت هماهنگ وبلاگی - وب‌سایتی به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با آرمان‌های امام روح الله(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین صدها هزار شهید انقلاب اسلامی تجدید پیمان نموده و همبستگی و ایستادگی و صلابت خود را به دشمنان قسم خورده این آب و خاک، در محیط سایبر نشان دهیم.(1)

دوستان عزیز می‌توانند برای شرکت در این موج اینترنتی، به صورت موقت، از این لحظه تا پایان شب 22 بهمن 88 با اضافه نمودن جمله "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر" به اول یا آخر نام وبلاگ خود، در این خروش وبلاگی شرکت کنید.

یادتان باشد که رسانه خود شما هستید!
با انتشار این خبر در یک پست وبلاگی در وبلاگتان با تیتر "22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی" و همچنین با استفاده از این لوگو و لینک دادن به این نوشته در وبلاگ‌ خود، شما نیز سهمی در گسترش این حرکت داشته باشید.

دوستانی که به این حرکت پیوسته‌اند می‌توانند برای قرار گرفتن نام وبلاگشان در لیست حامیان این حرکت، در زیر همین مطلب پیام گذاشته یا از طریق بخش ارتباط با ما اطلاع دهند.

پی‌نوشت:
1- این یک حرکت اظهارگونه شخصی است و ملاکی برای طیف سنجی وبلاگ‌نویسان حزب اللهی و انقلابی نمی‌باشد.

برخی شرکت کنندگان در این طرح:
.: بچه‌های قلم .: میوه ممنوعه .: نمک .: تشکل سیرت .: خادمین الرضا(ع) .: رهبران شیعه .: مجاهد مجازی .: حیرت! .: محمد جواد و فرزاد حسنی .: کمربندها را ببندید .: انجمن هفتایی‌ها .:یادداشت‌های یک آقازاده .:کربلای جبهه‌ها .:صفحات خط خطی .:عشق ایران .:بی قرار .:یه پوتین یه پلاک .:منِ او .:پوریا!؟ سلام .:کج و معوج 19 ساله .:تحفه درویش .:کوثر به گوشم .:دیوان دل .:کاش اینجا بودی .:نوشته‌های رضا سروی .:یک وبلاگ مذهبی نظامی .:حیدریون .:ولایت علی .:روزانه .:تنهایی .:



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 88/11/19 :: ساعت 3:58 عصر )
»» وقتی آفتابه دزد ها ....

وقتی آفتابه دزد ها را در شهر می چرخانند(فایل صوتی)

دانلود فایل صوتی برنامه دیروز امروز فردا

http://d.takdid.com/Mobile/Clip/Deh%20Namaki/dehnamaki_1[Takdid.Com].mp3


 

http://d.takdid.com/Mobile/Clip/Deh%20Namaki/dehnamaki_1[Takdid.Com].mp3



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 88/11/18 :: ساعت 3:59 عصر )
»» رئیس جمهور منتخب ملت ایران را به رسمیت می شناسم

                                        
خبرگزاری فارس: حجت الاسلام مهدی کروبی درباره قانونی بودن ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد گفت: رئیس جمهور را به رسمیت می‌شناسم. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 88/11/18 :: ساعت 3:43 عصر )
»» احمدینژاد دستور آغاز تولید سوخت هستهای 20درصد را صادر کرد



 رئیس جمهور از دستور آغاز تولید سوخت هسته ای 20 درصد به سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد و گفت: لیزر توانمدی های بسیاری دارد که از آن می توان برای غنی سازی صلح آمیز هسته ای هم استفاده کرد
.                                         
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 88/11/18 :: ساعت 3:43 عصر )
»» آقای موسوی! پیش بینی شهید دیالمه یادتان هست؟

                                                

از بصیرت بسیجیان زمان جنگ می گویید؛ شهید دیالمه یادتان هست؟ بله این شهید بزرگوار هم بصیرت بالایی داشت، می دانید او در مورد آینده سیاسی شما چه پیش بینی کرده است؟ او معتقد بود شما در آینده در مقابل نظام خواهید ایستاد، به نظر شما پیش بینی این شهید امروز محقق نشده است؟ 
   ادامه این مطلب را در اینجا بخوانید                                                 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 88/11/18 :: ساعت 3:43 عصر )
»» مروری بر زندگی شهید دکتر عبدالحمید دیالمه

تولد: 4 اردیبهشت 1333 در تهران در خانواده‌ای مذهبی.


- مرحوم دکتر حمید دیالمه پدر شهید، قبل از انقلاب با حضور در جلسات انجمن اسلامی پزشکان که شهید مطهری از گردانندگان آن بود، باعث گردید فرزندش عبدالحمید (که وحید صدایش می‌کردند)، با مباحث سیاسی، مواضع و افراد فعال در عرصه‌های سیاسی و انقلابی آشنا شود. در آن جلسات از حضور سیاسیون و روحانیون مطرح آن زمان برای سخنرانی بهره گرفته می‌شد؛ افرادی همچون شهید دکتر بهشتی و مهندس بازرگان.


- پدر شهید در دوران بعد از انقلاب با تشکیل سازمان پزشکی امام خمینی علاوه تربیت نیروهای امدادگر در طول دفاع مقدس، تعدادی درمانگاه خیریه را مدیریت می‌نمود که این امر تا هنگام وفات ایشان ادامه داشت. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 88/11/18 :: ساعت 3:43 عصر )


»» "ایران سبز" آماده تو....

مستند "ایران سبز" آماده توزیع شد
 
یادداشت: در این مستند که توسط یک زوج مستند ساز و با سفر به مناطق مختلف و دور افتاده ایران در چهار گوشه نقشه جغرافیایی تولید شده است، با پرسش هایی از مردم مختلف این مناطق، موضوع تقلب در انتخابات و نظر آنها در این رابطه خواسته شده است، که مخاطبان این مستند با پاسخ هایی بسیار شنیدنی این نظر خود پیرامون تقلب در انتخابات را بیان کرده اند.
   
   
  مستند "ایران سبز" با سفر به دور افتاده ترین نقاط ایران، به بررسی موضوع تقلب در انتخابات پرداخته است.

در این مستند که توسط یک زوج مستند ساز و با سفر به مناطق مختلف و دور افتاده ایران در چهار گوشه نقشه جغرافیایی تولید شده است، با پرسش هایی از مردم مختلف این مناطق، موضوع تقلب در انتخابات و نظر آنها در این رابطه خواسته شده است، که مخاطبان این مستند با پاسخ هایی بسیار شنیدنی این نظر خود پیرامون تقلب در انتخابات را بیان کرده اند.

سازندگان این مستند معتقدند، توزیع و انتشار این فیلم در سطح جامعه تاثیر مثبتی بر ترمیم فضای به وجود آمده پس از انتخابات خواهد داشت.
برای خرید اینترنتی این مستند به نشانی زیر مراجعه کنید:
http://www.asemanbook.com/index.php?productID=41


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( جمعه 88/11/16 :: ساعت 8:58 عصر )
<      1   2   3   4   5      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 76
>> بازدید دیروز: 66
>> مجموع بازدیدها: 334779
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب