سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زکات دانش نشر آن است . [امام علی علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مذاکره بالاتر از خون شهدا!

مخالفان توافق لوزان، دشمنان و رقبای‌ کم‌فکر ما هستند

رئیس جمهور با اشاره به جایگاه شهدا و ارزش خون شهیدان و اهمیت و تأثیر قلم برنامه‌ریزان و مدیران جامعه در زندگی و سعادت مردم، اظهار داشت: قلمی که برای رضایت خداوند، نجات مردم و تأمین منافع نوشته می‌شود به تعبیری بالاتر از خون شهداست و ارزش کاری هم که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان انجام دادند، اینگونه باید محاسبه شود.

 

• به گزارش پایـگاه جوان انقلابی  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری ؛  حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه با بیان اینکه ‌خلوص، هماهنگی و تلاش هر کجا که باشد، موفقیت به دنبال خواهد داشت، اظهار داشت: کلید اصلی رونق اقتصادی همدلی و همزبانی است و و باید این نکته که رهبر معظم انقلاب فرمودند نصب‌العین همه ما باشد تا پله‌های پیشرفت و توسعه را سریع‌تر طی کنیم.

ـ

javanenghelabi - rohani

ـ

رئیس‌جمهور گفت: بزرگترین هدف دولت در سال 1394 رونق اقتصادی است و این مهم در سایه همدلی و همزبانی که پایه همه امور است، محقق خواهد شد.

ـ

رئیس شورای عالی اقتصاد با اشاره به منابع انسانی، مادی و معنوی کشور و ظرفیت‌های فراوان برای توسعه، تصریح کرد: باید دست در دست یکدیگر تلاش کنیم تا کشور را به نقطه‌ای برسانیم که شایسته ملت بزرگ ایران است.

ـ
وی با اشاره به جایگاه شهدا و ارزش خون شهیدان و اهمیت و تأثیر قلم برنامه‌ریزان و مدیران جامعه در زندگی و سعادت مردم، اظهار داشت: قلمی که برای رضایت خداوند، نجات مردم و تأمین منافع نوشته می‌شود به تعبیری بالاتر از خون شهداست و ارزش کاری هم که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان انجام دادند، اینگونه باید محاسبه شود.

ـ
رئیس شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخیر و دستاورد کشور از نشست‌های مختلف با 1 5، تصریح کرد: مردم ایران و کشورهای دوست از این توافق به دست آمده خوشحالند و رقبای کم‌فکر و دشمنان جمهوری اسلامی ایران از نتایج حاصل شده ناخرسند هستند.

ـ
روحانی با انتقاد از اینکه برخی کشورها فکر می‌کنند، اگر ایران موفق شود، به دنبال سلطه بر منطقه است ، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه قصد تجاوز به کشوری نداشته و ندارد و تاریخ معاصر ما مبین این واقعیت است، اما ما در برابر هر کسی که قصد تجاوز به حقوق مردم داشته باشد، از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.

ـ
رییس شورای عالی امنیت ملی، مذاکرات اخیر در لوزان سوییس را پیچیده، دشوار و کم‌سابقه در تاریخ سیاسی کشور، توصیف کرد وبا اشاره به حضور همه قدرت‌های بزرگ نظامی و اقتصادی دنیا در این رویداد، گفت: اگر سطح مذاکرات هسته‌ای ارتقاء نمی‌یافت، هیچگاه پیشرفت کنونی حاصل نمی‌‌شد.

ـ
وی ادامه داد: در این مذاکرات در خصوص فعالیت مرکز نطنز و جزئیات آن به توافق دست یافتیم، راجع به فردو و کلیاتش توافق شده است و پذیرفته شد که در اراک آب سنگین وجود داشته باشد. بدون تردید، گام‌های خوبی برداشته شده است، اما در مرحله تدوین توافق نهایی، کار دشواری پیش رو خواهیم داشت.

ـ
رئیس شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر لغو همه قطعنامه‌های قبلی شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه کشورمان خاطر نشان کرد: قرار ما در طول مذاکرات همواره لغو تحریم‌های اقتصادی، مالی و بانکی بوده است و هیچگاه در خصوص تعلیق تحریم مذاکره نکرده‌ایم و اگر این موضوع بود، تفاهمی صورت نمی‌گرفت.

ـ
رییس جمهوری با اشاره به وجود اراده جدی طرفین برای دستیابی به توافق از طریق مذاکره، ادامه داد: دنیا می‌داند هیچ راهی جز توافق و تفاهم با ایران وجود ندارد، زیرا مردم بزرگ، شجاع و مقاوم ایران با وجود سختی‌ها بر آرمان‌های خود ایستادگی کرده‌اند و آنها به این نتیجه رسیدند که این ملت تسلیم فشارها و تحریم‌ها نخواهد شد.

ـ
روحانی محبت اهل بیت(ع)، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و وحدت و همدلی را نعماتی بزرگ دانست و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در این خصوص از دولت حمایت کردند و ما برای ادامه راه نیازمند رهنمودهای ایشان و هماهنگی و مشورت با سایر قوا هستیم تا به نقطه صلاح برای نظام برسیم.

ـ
رئیس جمهوری از سال 1394 که با نام حضرت زهرا (س) ‌آغاز شد و با نام آن حضرت نیز پایان خواهد یافت، به نام سال فاطمی یاد و اظهار امیدواری کرد در سایه توجهات ولی عصر(عج) کشور از گردنه‌های دشوار عبور کرده و به نقطه‌ای برسد که موجب فخر همگان باشد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( شنبه 94/1/29 :: ساعت 4:19 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 17
>> بازدید دیروز: 44
>> مجموع بازدیدها: 333955
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب