سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آبرویت نریخته ماند تا خواهش آن را بچکاند ، پس بنگر که آن را نزد که مى‏ریزى . [نهج البلاغه]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کف گرگی زدن خوبه،اما گوجه خوردن از اراذل خیلی بد!

سوال مهم و البته تاسف برانگیز آنجاست که مطهری با این حوزه نفوذ بالای مورد ادعای خود، چگونه به خود اجازه داده است در پشت مقدس ترین تریبون کشور یعنی مجلس شورای اسلامی، زبان به ناسزا علیه همکاران خود و نمایندگان مردم بگشاید و سپس با کف گرگی آنها را به گوشه ای براند. آیا آن زمان به این نمی اندیشید که ممکن است این رفتار وی به الگویی برای سیاست ورزی در کشور مبدل شود

گروه سیاسی – رجانیوز:  علی مهطری نماینده مردم تهران که سفر خود به شیراز را به علت حمله معترضان، ناتمام گذاشته بود با انتشار یادداشتی به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش رجانیوز، روز دوشنبه خبرگزاری ایرنا در خبری مدعی شد که سفر علی مطهری به شیراز برای سخنرانی در یکی از دانشگاه های این کشور به علت حمله تعدادی از معترضان ناشناس، ناتمام مانده و مطهری به تهران بازگشته است. مطهری نیز پس از حضور در تهران یادداشتی را درباره حواشی به وجود آمده در شیراز نوشت و در اختیار رسانه ها قرار داد.

علی مطهری در این یادداشت مدعی شده است: ساعت 5/4 بعدازظهر روز دوشنبه 18 اسفند وارد فرودگاه شیراز شدم. طبق معمول چند تن از دانشجویان دعوت‌کننده به استقبال آمدند و از سالن فرودگاه خارج شدیم. دیدم آنها اصرار دارند که با یک تاکسی زردرنگ برویم. ظاهراً متوجه شده بودند که عده‌ای می‌خواهند آسیب برسانند، می‌خواستند خودروی ما شناسایی نشود. من متوجه ماجرا نبودم و در فکر مطالب سخنرانی بودم. حدود صد متر که جلو آمدیم دیدم عده‌ای بین سی تا چهل نفر روبروی ما هستند و یک نفر خود را روی کاپوت خودرو انداخت. راننده به هر زحمتی بود او را رد کرد ولی کمی جلوتر سنگ و آجر و گوجه‌فرنگی بود که به سمت ما می‌‌آمد.

مطهری با ابراز ناراحتی در ادامه ماجرا را اینگونه تعریف کرده است که : دشنامهای ناموسی و کلماتی مانند ...  بود که به سمت ما می‌آمد.

اما نقطه عطف نامه مطهری آنجا بود که این نماینده مردم تهران همانند برخی سیاستمداران توهم پیشه، پیشنهاد داد برای مشخص شدن حق و حقیقت طرفداران و مخالفانش به خیابان بیایند و زورآزمایی خیابانی کنند: به مسئولان استانی و انتظامی شیراز گفتم اگر قرار بر زورآزمایی اجتماعی است بفرمایید تا من هم هوادارانم را به خیابانها فرا بخوانم، در آن صورت این اراذل یک لقمه آنها خواهند بود.

با این حال ، هر ناظر منصفی آرزو می کند که ای کاش مطهری و رسانه های حامی وی در بازگو کردن این ماجرا به جهت رعایت استاندرهای پروپاگاندا، اغراق کرده باشند و ماجرا آنگونه که او و رسانه ها بازگو کرده اند نباشد، اما اگر همانگونه که مطهری و خبرگزاری های دولتی می گویند، این رفتار زشت حادث شده و تعرضی به وی صورت گرفته، به او ناسزا گفته شده و حتی به صورت فیزیک مورد تعرض قرار گرفته است، باز هم جای این گلایه و سوال وجود دارد و آقای مطهری باید به آن پاسخ گوید که چرا وقتی که خود جواز « لازم بودن کف گرگی در برخی موارد!» را صادر می کرد و آن را در بعضی مواقع لازم و جایز می دانست، در اندیشه عواقب این دعوت ناپسند خود نبود. خصوصا آنکه مطهری مدعی است طرفداران بی شماری دارد که می توانند خیابان ها را پر کرده و اراذل را جمع کنند.

 

فیلم: کف گرگی مطهری به همکاران منتقدش

سوال مهم و البته تاسف برانگیز آنجاست که مطهری با این حوزه نفوذ بالای مورد ادعای خود، چگونه به خود اجازه داده است در پشت مقدس ترین تریبون کشور یعنی مجلس شورای اسلامی، زبان به ناسزا علیه همکاران خود و نمایندگان مردم بگشاید و سپس با کف گرگی آنها را به گوشه ای براند. آیا آن زمان به این نمی اندیشید که ممکن است این رفتار وی به الگویی برای سیاست ورزی در کشور مبدل شود و عده ای این شیوه را برگزینند و سرانجام همین شیوه که او آنرا تجویز کرده و در برخی موارد لازم شمرده است گریبان خود او را بگیرد!؟

مطهری پیش از این درجریان حواشی به وجود آمده در نطق علنی مجلس با کف گرگی به مخالفان خود حمله کرد و بعدها در مصاحبه ای با اشاره به آیه 15 سوره قصص (فوکزه موسی فقضی علیه = موسی (ع) مشتی بر او زد و کار او را ساخت) گفت: گاهی «کف‌گرگی» لازم است.

 کف گرگی مطهری به همکاران منتقدش

علاوه بر این هر چند مطهری مدعی شده است که معترضان به وی آسیب وارد کردند و حتی در یادداشت خود آورده که مسئولان انتظامی وعده دادند که با معترضان برخورد می کنند با این حال آنچه که مشخص است تاکنون هیچ نهاد انتظامی اظهارات مطهری را تایید نکرده است. البته به نظر می رسد برای حفظ فضای سیاسی کشور و ایجاد شرایط برای سیاست ورزی معقول و در چارچوب، نهادهای انتظامی و نظارتی با برهم زنندگان نظم، خواه کف خیابان باشد و یا پشت تریبون مجلس، برخوردی قابل قبول و در شان صورت دهند تا این رویه به کلی مختومه و منسوخ شود.

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( پنج شنبه 93/12/21 :: ساعت 12:24 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 50
>> بازدید دیروز: 44
>> مجموع بازدیدها: 333988
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب