سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس دانشش را افزود ولی زهدش را نیفزود، جز دوری از خدا نیفزوده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دستگیری «ح.الف» چه ارتباطی با اظهارات جدید ترکان دارد؟

مشاور ارشد رئیس‌جمهور در مصاحبه‌ای که به عنوان تیتر اول روزنامه دولت انتخاب شده، با تاکید بر این که پول‌های کثیف بخشی از مدیریت کشور را درگیر کرده، گفت: عده‌ای می‌خواهند در سال 94 با پول‌های کثیف وارد بازی سیاسی شوند. ما سکوت نخواهیم کرد و سال 94، سال افشای آنهاست.
 
به گزارش جهان، روزنامه ایران تیتر اول شماره امروز 17 اسفند 93 خود را به مصاحبه با مشاور ارشد رئیس جمهور اختصاص داده است. اکبر ترکان در این گفتگو تصریح می کند: نمی‌گذاریم عده‌ای با پول‌های کثیف در سال 94 به پیروزی برسند و هر جا نیاز به افشا باشد، این کار را می‌کنیم. آنچه در پی می آید متن این مصاحبه است:
 
مشاور ارشد رئیس جمهوری سال 94 را سال افشای کسانی دانست که می‌خواهند با پول‌های باد آورده و کثیف وارد بازی سیاسی شوند و تأکید کرد: نمی‌گذاریم عده‌ای با پول‌های کثیف در سال 94 به پیروزی برسند و هر جا نیاز به افشا باشد، این کار را می‌کنیم.
 
اکبر ترکان این مطلب را در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی «ندای ایرانیان» مطرح کرد و گفت: احمدی‌نژاد یک فرد یا یک دولت نبود، بلکه یک جریان برنامه‌ریزی شده را با خود داشت. اما این جریان اکنون مدعی است که احمدی‌نژاد را نمی‌شناسد، در حالی که اینطور نیست. این جریان فکری، سیاسی و اقتصادی منافع‌اش در استفاده از موقعیت‌های بادآورده دولت قبل بود. حتی اگر ده بار هم خودشان را غسل کنند و آب بکشند، نمی‌توانند تخلفات خود و همراهی‌شان با تخلفات را انکار کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این‌ها هر اسمی روی خودشان بگذارند و هر ائتلافی برای انتخابات‌ انجام دهند، نمی‌توانند ازپول‌های کثیفی که به دست آورده‌اند تبری بجویند، تصریح کرد: آنها با این پول‌های کثیف می‌خواهند درآوردگاه‌های سیاسی سال 94 شرکت کنند و اینکه سال 94 ما سکوت کنیم و چیزی نگوییم و نقاب از چهره کسی برنداریم، درست نیست. ترکان با بیان اینکه هزار بار پوستین خود را عوض کنند نمی‌توانند دست‌های آلوده به فسادشان را بپوشانند، ادامه داد: با تشکیل ائتلاف‌های جدید، اسامی جدید و شعارهای جدید می‌خواهند بگویند ما آدم‌های گذشته نیستیم تا اینکه اقبالی از سوی مردم به سمت آنها پیدا شود، اما فسادهای اقتصادی و ورود پول‌های کثیف به عرصه مدیریت و اقتصاد کشور را ما نباید فراموش کنیم. مشاور ارشد رئیس جمهوری با اشاره به اینکه همین الان پول‌های کثیف و قاچاق بخشی از مدیریت کشور را درگیر کرده است، تأکید کرد: ما نباید اجازه تکرار این امر را بدهیم. مسلماً عده‌ای می‌خواهند در سال 94 با پول‌های کثیف و بادآورده وارد بازی سیاسی شوند و البته ما هم سکوت نخواهیم کرد. سال 94، سال افشای آنها است.
 
ترکان در پاسخ به این سؤال که اگر دولت یازدهم نتواند وعده‌هایش را عملی کند، قطعاً در سال سوم حرکت خود تضعیف خواهد شد، خاطرنشان کرد: کسانی که تا دیروز دست‌شان در جیب دولت بود و امروز این دست کوتاه شده است مانع حرکت ما هستند، هر جا ما به نقطه کانونی فسادهای آنها می‌رسیم سر و صدا‌ها بلند می‌شود. هر جا از آنها بحث می‌کنیم خط و نشان کشیدن‌ها علیه دولت شروع می‌شود. کسانی که در فاجعه دولت احمدی‌نژاد شریک بودند امروز خود را مبرا از هر گونه گناهی می‌دانند، کسانی که از مفاسد اقتصادی رانت و رشوه گرفتند تا همراه باشند و سکوت نکنند امروز خود را علیه‌السلام می‌دانند. این‌ها نمی‌دانند که تمام اسامی آنها موجود است و دولت اگر بخواهد می‌تواند اسامی آنان را فاش کند. وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو، بزرگ‌ترین دستاورد دولت را بازگرداندن آرامش به بازار و مهار تورم دانست و در پاسخ به این سؤال که برخی معتقدند این دستاوردها ناشی از حرکت خود به خودی بازار کشور بوده است، اظهار کرد: نه اصلاً اینطور نیست؛ من نمی‌خواهم بگویم همکاران من در دولت کوه را جابه جا کردند، اما اگر اقتصاد ایران روند خودش را طی می‌کرد، الان نرخ رشد اقتصادی کشور صفر بود.
 
این سیاستمدار گفت: پایین آمدن قیمت نفت در کنار پروژه‌های نیمه تمام و اقتصادی که به دلیل تحریم‌ها ضعیف شده بود جایی برای حرکت طبیعی بازار برای خروج از رکود نمی‌گذاشت. کسانی که مدعی‌اند دولت کار چندانی انجام نداده است وقتی نرخ رشد منفی را در دولت گذشته دیدند بهتر بود اعتراض می‌کردند. اینکه امروز عده‌ای نشسته‌اند و می‌گویند دولت یازدهم در جهت اقتصادی حرکتی نکرده است، یا از وضعیت مملکت اطلاعی ندارند یا خود را به بی‌اطلاعی می‌زنند.
 
به باور وی، وقتی ما توانستیم بعد از دوسال جهشی واضح در عرصه صادرات غیر نفتی پدید آوریم، یعنی در جهت اقتصاد مقاومتی حرکت کرده‌ایم. مگر تسهیل تولید، افزایش صادرات و مبارزه با رانت?خواری اقتصاد مقاومتی نیست.
 
به گزارش جهان، به نظر می رسد دستگیری «ح.الف» مفسد اقتصادی و یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی ، رابطه تنگاتنگی با موج جدید حمله اعتدالیون و اصلاح طلبان، به اصولگرایان داشته باشد. البته این موج از همان روزی آغاز شد که «پول های کثیف» در ادبیات سیاسی دولتمردان رواج پیدا کرد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( سه شنبه 93/12/19 :: ساعت 4:46 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 29
>> مجموع بازدیدها: 332797
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب