سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیا می دانی کدام یک از مردم داناترند؟ گفت : خدا [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فرق اصلاح طلبان و اصولگرا ها!

شهروند مضروب: من به خاطر یک سئوال در مورد فتنه به صورت هدایت شده از سوی مدعیان ازادی بیان مورد حمله قرار گرفتم

امیرحیدری رزمنده مضروب در همایش اصلاح طلبان گفت : در حالی که دست هایم را گرفته بودند و کتک می خوردم گفتم اگر شما فتنه گر نیستید چرا از این واژه بدتان میاد ، چرا مانند من نمیگویید مرگ بر فتنه گر. ...

بهرام امیر حیدری رزمنده جانباز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی” آرمان کرمان” در رابطه با آن چه در جلسه روز گذشته اصلاح طلبان در کرمان روی داد، گفت: در تاریخ 13 اسفند ماه پیامکی بر روی گوشی من مبنی بر این که گردهمایی اصلاح طلبان در تاریخ 14 اسفند ماه در خانه شهر کرمان با حضور آقایان موسوی لاری و مرعشی ساعت 15 برگزار خواهد شد ؛ آمد .

وی با بیان اینکه من با کمال ناباوری و تعجب در رابطه با این پیامک  که محکومین فتنه چگونه در این ایام آزادانه می توانند چنین همایش هایی را برگزار کنند ؛ ابراز داشت: من تصمیم گرفتم به عنوان یک شهروند به این جلسه بروم و حرف این آدم ها را بشنوم.

14

امیرحیدری با اشاره به اینکه مسئولان برگزار کننده از مردم می خواستند از ردیف چهارم به بعد بنشینند ، ادامه داد: بعد از اعلام برنامه ها مرعشی و هشت نفر دیگر مثل لاری، کریمی استاندار سابق کرمان،ید الله اسلامی ، بختیاری نماینده سابق بافت ،اسلام پناه نماینده سابق جیرفت وارد سالن شدند که بعضی از حضار با وجود ایام فاطمیه بانو حضرت زهرا (س) شروع به کف زدن و سوت کشیدن کردند.

این شهروند کرمانی افزود : در ادامه میرزایی رئیس مجمع اصلاح طلبان ( رئیس دانشگاه هایتک ) در کرمان حرف های نیش داری نسبت به نظام و ارزش های نظام زد و خدا خودش می داند که دندان بر جگر گذاشتم و دم بر نیاوردم و حس آن فلسطینی را داشتم که خانه اش توسط اسرائیلی ها خراب می شود.

وی با بیان اینکه زمانی که موسوی لاری از آغاز سخن خود حدود بیست دقیقه در رابطه با مسائل حاشیه ای صحبت کرد ، ادامه داد : زمانی که موسوی لاری گفت به ما به عنوان صاحبان انقلاب می گویند ساختار شکن ولی ما ساختار شکن نیستیم  ،  من بلند شدم و گفتم آقای موسوی لاری ،اگر شما و مرعشی ساختار شکن نیستید کروبی و موسوی ساختار شکن نیستند پس چه کسانی فتنه 88 را به وجود آورد همانطور که آقا فرمودند خسارتی که این فتنه به وجود اورد از خسارت 8 سال دفاع مقدس بیشتر بوده است.

05

وی در خصوص اتفاقات بعد از سخنانش نیز گفت : زمانی که من این حرف را زدم مرعشی از جای خود بلند شد و ضمن توهین دستور حمله به من را صادر کرد و از قبل چند نفری که  اطراف من بودند که فکر می کرم مثل من مستمع هستند ؛ ولی با هدایت یک نفر دور و بر من را گرفتند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این شهروند کرمانی ادامه داد:  من نیز گفتم که حرف بدی نزده ام و فقط یک سوال از موسوی لاری پرسیده ام و وی می توانست پشت تریبون جواب من را میداد و یا می توانست بگوید اگر شما سوال داری میام پایین و جواب سوال شما را خواهم داد.

وی با تاکید دوباره بر اینکه من سوال خاصی نپرسیدم که سزاوار کتک باشم ، اظهار داشت: من در حالی که دست هایم را گرفته بودند و کتک می خوردم گفتم اگر شما فتنه گر نیستید چرا از این واژه بدتان میاد ، چرا مانند من نمیگویید مرگ بر فتنه گر.

03

امیرحیدری در ادامه تشریح کرد: در طول سالن خانه شهر کرمان من را بشدت کتک زدند و بعد از بیرون آوردن من درب سالن اصلی را بستند و در سالن بعدی نیز حدود 40 نفر در حضور نیروی انتظامی من را زدند ولی کسی هیچ اقدامی نکرد.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی به من گفتند که شما نباید جلسه را به هم بریزید و من هم گفتم اگر قرار است جلسه نا امن باشد ، باید برای فتنه گران نا امن باشد نه برای من که به عنوان یک مستمع معمولی آمده و فقط یک سوال کردم و جواب این سوال اعتراض آمیز نباید کتک زدن باشد و آن هم از ناحیه کسانی که مدعی آزادی بیان هستند.

12

این شهروند کرمانی در ادامه گفت:  بعد از آن من را به اطاقک کوچکی که در خانه شورای شهر هست بردند و آنجا نیز 8 نفر شروع به ضرب و شتم من کردند و می گفتند از کی پول گرفتی ، مزدور چه کسی هستی؟اسمت را بگو؟اسم اربابت را بگو؟

وی افزود : من جواب دادم یک رزمنده جانباز هستم و کارگری بیش نیستم و مدافع نظام هستم و برای نظام نیز خون دادم نمیتوانم تا زنده ام بنشینم تا به نظام توهین شود.

13

امیرحیدری با بیان اینکه پس از تحویل من به ماموران نیروی انتظامی می خواستم به سالن برگردم که نگذاشتند ، اعلام کرد: افسر نیروی انتظامی با دو مأمور دیگر من را نگه داشتند ، من نیز گفتم یا من را بازداشت کنید و یا بگذارید بروم خانه چون نگران من می شوند که مامور نیروی انتظامی گفت از این می ترسیم که در خیابان مورد حمله قرار بگیری گفتم عیبی ندارد من از نظام دفاع کردم ، این افراد که بسیجی ها را در فتنه کشتند من هم یکی از آنها و خلاصه یکی از انها بعد از 45 دقیقه اجازه دادند به خانه ام بازگردم.

02

انتهای پیام/



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( یکشنبه 93/12/17 :: ساعت 11:2 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 36
>> بازدید دیروز: 29
>> مجموع بازدیدها: 332831
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب