سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوهای والا را به دست آورید که خداوندـ عزّوجلّ ـ آنها را دوست دارد، و از کارهای نکوهیده بپرهیزید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ آنها را دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» میلیاردر دست راست روحانی کیست؟ + تصاویر و اسناد

میلیاردر دست راست روحانی کیست؟ + تصاویر و اسناد

 

 

 

میلیاردر دست راست روحانی کیست؟

+ تصاویر و اسناد

 


(احمد موسوی در مراسم تجدید بیعت حسن روحانی با آرمان‌های امام خمینی (ره): فرد ایستاده)


  
 
 
(احمد موسوی در کنار محمد شریعتمداری و علی یونسی)


  
(احمد موسوی در دیدار حسن روحانی با حسن خمینی: نفر دوم از سمت چپ)  

* احمد موسوی کیست؟ 

به گزارش پایگاه خبری صراط، احمد موسوی صاحب و مالک چند شرکت معروف بازرگانی و یکی از بزرگترین سهامداران بانک گردشگری بوده است که در ادامه شرکت‌های متعلق به وی همراه با مستندات می آید:

موسوی هم‌اکنون مدیرعامل شرکت ایران توسعه (فعال در زمینه های تحقیقات، تولید و پرورش اسب، تجاری، ورزشی، دامی و نیز مجری احداث شهرک های توریستی، تفریحی و ورزشی)، رئیس هیئت مدیره شرکت سونیران (واردکننده لپ‌تاب سونی و ......)، خریدار گروه هتل‌های لاله به ارزش 120 میلیارد تومان، رئیس هیئت مدیره شرکت پارس توسعه (بزرگترین مجموعه تولید و پرورش اسب‌های ورزشی در ایران) و مالک پروژه یک میلیارد دلاری بزرگترین شهر تفریحی ایران در 50 کیلومتری تهران و در منطقه ویژه اقتصادی پیام است. 

مروری بر اسامی شرکای این شرکت‌ها نشان می‌دهد که افراد به صورت زنجیره‌وار در یکدیگر تنیده شده و هر یک از این شرکت‌ها سهامدار و عضو حقوقی هیئت مدیره دیگری هستند. 

نکته مهم در شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که موسوی در آنها فعالیت دارد،نوع تجارت این شرکت ها در زمینه گردشگری است که در سال های اخیر با سیاسی شدن سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران با حاشیه های بسیاری همراه بوده و هست .

در ادامه به معرفی شرکت‌های متعلق به موسوی می‌پردازیم. 
 
* شرکت پارس توسعه 

شرکت پارس توسعه که مدعی است بزرگترین مجموعه پرورش اسب مسابقه در ایران است، در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع استقرار یافته و دارای سالن‌های تمرین سرپوشیده و سر باز و مراکز اقامتی و پذیرایی برای مهمانان داخلی و خارجی است. 

 


 
* شرکت ایران توسعه 

دامنه فعالیت های شرکت ایران توسعه، عجیب است. از تولید و پرورش اسب گرفته تا احداث شهرک‌های توریستی، تفریحی و ورزشی؛ از تحقیقات در زمینه دوگانه‌سوز کردن خودروها تا اجرای تحقیقات نفتی؛ و از تولید انواع چرم تا تولید لوازم خانگی! 

سهامداران شرکت ایران توسعه، سایر شرکت‌های متعلق به احمد موسوی هستند یعنی شرکت‌های پارس توسعه و سونیران. 
  


  
  
 
* خریدار شرکت‌های میراث فرهنگی 

نکته جالب دیگر در فعالیت‌های شرکت ایران توسعه ،خریداری یک شرکت زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دی ماه 1390 بود،که  در همان زمان حاشیه های زیادی به همراه داشت ،اما شرکت ایران توسعه در جوابیه خود وابستگی و دخالت حلقه انحرافی در این واگذاری را به شدت تکذیب کرد . 

http://old.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsId=1497276
  
بر اساس گزارشی که در آن زمان منتشر شد، شرکت توسعه گردشگری ایران از شرکت‌های متعلق به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، از سوی سازمان خصوصی‌سازی از طریق عرضه در فرابورس بهقیمت حدود 102 میلیارد تومان و به صورت اقساطی به شرکت "ایران‌توسعه" واگذار شد. 

گزارش‌ها حکایت از آن دارد که شرکت توسعه گردشگری ایران، مالک تعداد تقریبی 20 هتل و مجتمع اقامتی و تفریحی در سراسر کشور است که هتل لاله تهران با مساحتی بالغ بر 27 هزار مترمربع، در یکی از بهترین نقاط تهران یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت است و برند تجاری بسیار ذی‌قیمتی را در اختیار دارد. 

همچنین هتل لاله سرعین، مجتمع آب‌درمانی سرعین، هتل لاله چابهار، هتل کندوان تبریز، صدها هزار مترمربع زمین مرغوب و آماده احداث در اغلب شهرستان‌های کشور، ده‌ها واحد تجاری مرغوب در شهرستان سرعین، تعدادی ساختمان مسکونی و اداری در تهران، میلیاردها تومان طلب از مشتریان، سازمان‌ها و نهادهای مختلف نیز به خریدار شرکت توسعه گردشگری ایران واگذارشد است .

* اجرای پروژه یک میلیارد دلاری 

شرکت ایران توسعه اعلام کرده که پروژه‌ای عظیم موسوم به شهر تفریحات را در دستور کار دارد که هزینه اجرای آن یک میلیارد دلار برآورد شده است. این پروژه در بر دارنده یک هتل 5 ستاره، یک پیست اسب دوانی بین‌المللی (دارای مسیرهای ماسه‌ای و چمنی)، مرکز سوارکاری، باشگاه آموزش سوارکاری، مجموعه های پرورش و تربیت اسب و مانژهای پرش و درساژ، مجموعه های تفریحی نظیر باشگاه گلف، پارک آبی، امکانات اسکی روی یخ، زمین چوگان، امکانات ورزشی، دهکده سلامتی، ویلا، رستوران، بازار سنتی، و فضاهای اداری و مسکونی و مراکز فرهنگی، آموزشی بر اساس استانداردهای بین المللی و با کمک و طراحی مشاوران خارجی در دست ساخت است.  
  
* سهامداری بانک پرحاشیه

نکته قابل تامل دیگر در فعالیت شرکت‌های وابسته به احمد موسوی، همکاری وی با بانک گردشگری است. بانک گردشگری از زمان تاسیس تا به حال همواره با مشکلات و حواشی بسیاری همراه بوده است ، بطوریکه هیات مدیره این بانک چندین بار با تغییرات گسترده مواجه شد. شرکت ایران توسعه از شرکت‌های اقماری موسوی، یکی از سهامداران بانک گردشگری بوده است. 
  
 
* شرکت سونیران و کشاورزی و دامپروری امید110 

شرکت‌های سونیران و کشاورزی و دامپروری امید110 هم از مجموعه شرکت‌های اقماری موسوی هستند که همچون سایر شرکت‌های متعلق به وی، سهامداران در هم تنیده‌ای دارد. 



 
 
 
* خاتمه 

پایگاه خبری صراط  با ارائه مستندات فوق،فقط در جهت معرفی و آشنایی بیشتر خوانندگان نسبت به همراه همیشگی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی قدمی برداشته و حال انتظار از رئیس‌جمهور منتخب این است که به این سوال پاسخ دهند که این ابرسرمایه داران در کنار وی به چه فعالیتی مشغول هستند؟
http://mardom881.blogfa.com/


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( دوشنبه 93/1/11 :: ساعت 1:50 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 69
>> بازدید دیروز: 11
>> مجموع بازدیدها: 333892
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب