سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، لذّت دوستداران [ خدا ] است . [امام علی علیه السلام]
الله اکبر، خامنه‌ای رهبر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» پول دکل گمشده پیدا شد

روسیاهی به زغال ماند؛پول دکل گمشده پیدا شد + اسناد
تاریخ:1394/06/02 - 2:13کدخبر: 71493

با وجود برملا شدن پشت پرده دکل 87 میلیون دلاری و نقش‌آفرینی فرزند یک وزیر دولت اصلاحات و بعضی افراد ذی‌نفوذ دیگر در این پرونده، دلال مشهور نفتی ارتباط خود با شرکت دین را تکذیب می‌کند، اما اسناد جدید ثابت می‌کند تمام وجوه پرداختی برای خرید دکل فورچونا به حساب وی واریز شده است.

دکل نفتی

به گزارش میدان 72، با وجود برملا شدن پشت پرده دکل جنجالی 87 میلیون دلاری و نقش آفرینی آقازاده وزیر اصلاحات، رضا مصطفوی طباطبایی، بعضی مدیران و افراد مرتبط با شرکت تاسیسات دریایی، دلال اصلی این قرارداد که به «قمار باز کرسنتی» معروف شده است ارتباط خود را با شرکت دین و واریز پول دکل به مبلغ 87 میلیون دلار به حساب خود را تکذیب می‌کند، اما اسناد جدید به خوبی ثابت می کند که تمامی وجوه پرداخت شده برای خرید دکل فورچونا به حساب وی واریز شده است.

بر اساس این گزارش، رضا مصطفوی طباطبایی که تصاویر قمار وی فضای مجازی را پر کرده است، به بهانه تحریم‌ها و عدم تمایل شرکت GSP  رومانی (مالک اصلی دکل) به معامله مستقیم با شرکت‌های ایرانی، به عمر کامل السواده یکی از کارمندان خود دستور می‌دهد شرکت DEAN  LEGAL  FZE  را در امارات ثبت و تاسیس کند.

با معرفی این شرکت واسطه به تاسیسات دریایی نخستن قسط به مبلغ 17 میلیون و 400 هزار دلار به حساب این شرکت واریز شده است که پس از این واریز، چک ضمانت این شرکت به همین مبلغ برای شرکت تاسیسات دریایی ارسال شده است.

نوع ارز این چک به درهم است که به تایید این شرکت نیز رسیده است.

13940527000154_PhotoL

در تکمیل این پازل به السواده دستور داده شد شرکت  DEAN  INTERNATIONAL  TRADING  S.A را در انگلستان تاسیس کند. سارنگ هاشمی یکی از بستگان نزدیک طباطبایی و محمد انصاری یکی از دوستان هندی تبار طباطبایی  به ترتیب مسولیت امور حقوقی و مالی این شرکت را برعهده گرفتند تا فرصت هرگونه تخطی از منافع دلال اصلی دکل به السواده داده نشود.

13940527000158_PhotoL

تا این مرحله هیچ نشانی از حضور این دلال مشهور و شرکای ذی نفوذ وی در این معامله دیده نمی‌شود و ادعای وی مبنی بر بی‌ارتباط بودن با این پرونده به دلیل فقدان اسنادی که ثابت کند، وی مالک شرکت دین است، قابل رد کردن نیست، اما اسنادی که برای نخستین بار در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود، پرده از حقیقتی بزرگ بر می‌دارد که به بازی 3 ساله طباطبایی و شرکای داخلی وی با دکل 87 میلیون دلاری پایان می‌دهد.

بر اساس این اسناد پس از تاسیس دو شرکت مورد اشاره، قرارداد محرمانه‌ای میان طباطبایی و عمر کامل‌السواده امضا شده است که در آن به صراحت قید شده تمامی حقوق و درآمدهای شرکت «دین» متعلق به رضا مصطفوی طباطبایی است و عمر کامل‌السواده به نمایندگی اسمی از «دلال کرسنتی» فعالیت می‌کند.

پای این قرارداد علاوه بر دو امضای اصلی دو امضای دیگر هم دیده می‌شود که متعلق به سارنگ هاشمی و محمد انصاری است.

متن انگلیسی و ترجمه فارسی این قرارداد در ادامه قابل مشاهده است.

13940527000160_PhotoL

13940527000163_PhotoL

13940527000164_PhotoL

13940527000168_PhotoL

در این قرارداد که مانند دیگر قراردادهای طباطبایی به صورت«قانونی» ثبت شده، ذکر شده است که «فعلا»، دو شرکت ثبت شده به نام السواده است و وی باید حافظ تمامی منافع طباطبایی باشد و همه درآمدها را به حسابی بریزد که طباطبایی تعیین کرده است.

در این قرارداد ذکر شده السواده بدون اجازه مالک حق هیچ کاری را ندارد، مگر اینکه به طور خاص این حق به وی داده شود و اگر این موارد رعایت نشود، تمامی خسارت‌ها و غرامت‌ها به عهده نماینده وی یعنی عمر کامل السواده است.

در این قرارداد که به امضای دو طرف و همچنین سارنگ هاشمی از اقوام نزدیک طباطبایی و همچنین یکی از شهروندان  هندی به نام انصاری رسیده، آمده است:«شخص تعیین شونده و نماینده اعلام داشته که تمام سود و منفعت و دریافتی‌ها و گردش مالی حاصل از هرگونه فعالیت شرکت قانونا و حقا متعلق به مالک است و نماینده هیچ حقی از این عایدات ندارد.

نماینده مالک در صورت واریز هر مقدار پول به حساب باید آن را سریعا به حساب معرفی شده از سوی مالک واریز کرده و در صورت تخطی، همه خسارات به پای نماینده است.»

این قرارداد که در تاریخ 8 ژوئن سال 2012 میان السواده با پاسپورت اردنی و طباطبایی با پاسپورت «سنت کیتس» در انگلستان امضا شده است دارای 12 بند مهم است، مجموع این بندها نشان می دهد که هر دو شرکت دین، متعلق به یکی از متهمان کرسنت است و تمام پول‌هایی که دو ماه بعد به حساب شرکت دین ریخته شده، طبق قرارداد به حساب رضا مصطفوی طباطبایی واریز شده است. حسابی که متعلق به شرکتی کاغذی و یک شبه است.

13940527000157_PhotoL

 بر اساس اسناد موجود که بخشی از آن در این گزارش منتشر شده است، مبلغ 17 میلیون و 400 هزار دلار به حساب DEAN  LEGAL  FZE واریز شده و چک ضمانت تاسیسات دریایی نیز صادر شده است و چندی بعد  69 میلیون دلار به حساب شرکت   DEAN  INTERNATIONAL  TRADING  S.A واریز شد. در نامه ای که مدیرعامل دین در تاریخ 29 جولای 2012 به مدیرعامل وقت شرکت تاسیسات دریایی ارسال کرده است این موضوع تایید شده و این نامه در شرکت تاسیسات دریایی ثبت شده است.

جالب اینجاست که برای جابجایی این پول مبلغ یک میلیون دلار به مدیران یک شرکت چینی رشوه پرداخت شده است که گفته می‌شود وزیر نفت در سفر اخیر خود به چین این مساله را پیگیری کرده است.

  در نامه ارسالی به شرکت تاسیسات دریایی یه طور رسمی  به همه مبلغ واریزی اشاره شده است و جای هیچ گونه ابهامی باقی نگذاشته است. در سپتامبر سال 2012 هم شرکت GLOBAL CONSULTANTS INVESTMENTS  به نام طباطبایی تاسیس می شود تا همه را گمراه کند.

13940527000170_PhotoL

بر اساس این گزارش، در جریان قرارداد میان طباطبایی و السواده، سارنگ هاشمی به عنوان شاهد و نماینده در همه فعالیت‌ها و قراردادها و پیگری‌های مالی و حقوقی قرارداد را به عنوان شاهد امضا کرده است.

محمد انصاری هم به عنوان شاهد و مدیر مالی شرکت DEAN LEGAL FZE که بعدها به مدیریت آن منصوب شد با طباطبایی همکاری می‌کرده است و چندی بعد با تاسیس شرکت DEAN  INTERNATIONAL  TRADING  S.A مدیریت مالی آنجا را نیز بر عهده گرفته است.

اسناد فوق به خوبی نشان می‌دهد که مالکیت شرکت دین و سایر شرکت‌هایی که پول بازنشستگان نفت در آنها جابجا می‌شد همگی متعلق به رضا مصطفوی طباطبایی است و جای انکاری باقی نمانده است.

با ارائه اسناد فوق از نهادهای نظارتی، وزارت نفت و سایر قوا، انتظار می‌رود برای برگرداندن منابع بازنشستگان شرکت ملی نفت به سرعت وارد عمل شوند تا پایانی باشد بر ماه عسل 3 ساله طباطبایی و شرکای داخلی و خارجی وی. پیش از این طباطبایی و بعضی شرکای داخلی وی تلاش می‌کردند تصاحب پول دکل را به عمر کامل‌السواده نسبت دهند و نقش خود در این پرونده را اصطلاحا «سفید‌خوانی» کنند.

منبع : فارس

 

http://72sq.com/



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فضول نامه ( چهارشنبه 94/6/4 :: ساعت 11:14 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ویژهبرنامه «خبرگزاری دانشجو» در دوران «روحانی مچکریم»؛ فیلم طنز/
وطن جدید برای انتقال یهودیان + عکس
«وام 10 هزار میلیاردی به کارکنان»
کوثری: این بیعرضگی دولت است که.......
حکایت رئیس جمهوری که به همه حمله میکرد
واکنش روحافزا به تکذیبیه مجید انصاری/
«دوستان آلسعود» در ایران را بیشتر بشناسیم
آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کردهاید
مداحی کامل شب چهارم محرم 1394 با نوای مطیعی + دانلود
مداحی کامل شب چهارم محرم 94 با نوای بنی فاطمه + دانلود
حالا که خاطره می گویید از آن چند میلیون دلار، یاسر هاشمی رفسنجان
کاسبانتحریمچهکسانیاند؟
بزرگترین امحاء تاریخ!
\چند گام با روحانی در ساری\
آهنگ عکس العمل خشن با صدای هاشم بافقی
[همه عناوین(1066)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 11
>> بازدید دیروز: 16
>> مجموع بازدیدها: 332777
» درباره من

الله اکبر، خامنه‌ای رهبر

» پیوندهای روزانه

روشنگر [31]
فتیان [31]
اسلام و مسیحیت [70]
امام و رهبری [80]
[آرشیو(4)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانلود فیلم سربازان امریکایی .گلوله میان دو چشم دانلود همه بشتاب . دیالمه . رادان:حبس موسوی دروغ است رهبری: انتخابات ریاست جمهوری اعجاز . زندگی علوی 22بهمن دولت اسلامی ارمان شهر شیعه . هولوکاست احمدی نژاد ترور .
» آرشیو مطالب
دولت اسلامی
قبل از این
بهمن ماه
فروردین 87
اردیبهشت 87
دانلود دونی
تیرما 87
مرداد87
شهریور87
دانلودشهریور87
آبان87
آذز87
دی 87
اسفند 87
خرداد88
آذز88
دی88
بهمن88
فروردین 89
اردیبهشت89
زمستان 89
تابستان90
سال 91
سال 92
سال 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شقایقهای کالپوش
جوک بی ادبی
زلال دل
مشق عشق ناز
مطالب عاشقانه
Chamran University Accounting Association
ساعت بدهی آمریکا
آخزین زلزله های ایران
آموزش تست زدن کنکور
..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::..


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب